Česká kancelář konzultační společnosti KPMG přidává ke svému tištěnému magazínu Marwick i jeho online verzi. Na webu nabídne byznysový pohled, delší texty vystavěné na kvalitní rešerši, rozhovory a původní data KPMG. Chce se tak dostat k širšímu okruhu čtenářů, kteří se mohou přihlásit k měsíčnímu odběru toho nejzajímavějšího e-mailem.
Koncept online magazínu staví na principech tzv. pomalé žurnalistiky (slow journalism). Autoři budou mít na tvorbu více času, než si mohou dovolit v klasických médiích. Tištěný magazín bude přitom KPMG vydávat nadále.
„Chceme nabídnout jinou perspektivu. Nemusíme se věnovat jen zdánlivě novému, můžeme si dovolit větší a kritický odstup. Příkladem je třeba headlinový text o futuristech. Budeme se věnovat také tématům, která zajímají ‚pracovníky skleněných budov‘, a běžné redakce je opomíjejí,“ přibližuje ambici magazínu Štěpán Kačena, marketingový manažer KPMG.
Redakci webu povede šéfka obsahového týmu KPMG Adéla Půrová. Mezi stálými spolupracovníky figurují profesionální novináři Zuzana Válková, Lukáš Vincent nebo Pavla Francová. Zapojí se i zaměstnanci KPMG, texty pro sekci právo budou připravovat advokáti z KPMG Legal.
Designový návrh webu připravil Štěpán Prokop, který stojí i za vizuální podobou tištěného magazínu Marwick. Za technickou stránku odpovídal a spolupráci s digitální agenturou Pixman řídil Pavel Brom.
Magazín Marwick vydává KPMG od září 2015. Třikrát za sebou získal Zlatý středník za nejlepší B2B časopis. Náklad je 5 000 kusů. Zhruba čtvrtinu odebírají přímo majitelé firem a top management.
-stk-