Lay’s opět zdůrazňuje šíři portfolia, uvádí novinku Wavy

úterý, 22. října 2019, 11:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Lay’s v nové kampani opět podporuje povědomí o šířce produktového portfolia. Přichází s novinkou Wavy a redesignem Maxx.

Klíčový vizuál k novince Lay's Wavy, zdroj: Mattoni 1873

Klíčový vizuál k novince Lay's Wavy, zdroj: Mattoni 1873

Značka chipsů Lay’s přichází s novou kampaní, v níž se opět zaměřuje s claimem „Které Lay’s si dnes dáš?“ na komunikaci šíře svého produktového portfolia. Zároveň uvádí novinku v podobě Lay’s Wavy a redesignovanou řadu Maxx, kterou doprovází claim „Rychlá svačina, když máš hlad“.

„Hlavním cílem kampaně je ukázat spotřebitelovi šířku a inovativnost našich produktů a zprostředkovat mu myšlenku, že ať je kdekoliv, Lay´s jsou skvělou volbou pro každou příležitost. A každému momentu navíc dodávají úplně nový rozměr,“ říká Petra Hrabčíková, brand manažerka kategorie snacků společnosti Mattoni 1873.

Přestože se kampaň týká celého portfolia, hlavní zaměření je na klasické řady Lay´s Core, pečené chipsy Lay´s Oven Baked s novou příchutí Grilled Paprika a na produktovou novinku Lay´s Wavy s příchutěmi Spring Onion a Juicy Tomato.

Reklamní spot Lay's v aktuální kampani „Které Lay’s si dnes dáš?“

Kampaň je k vidění v televizi a na internetu, její součástí budou ale i PR aktivity a in-store komunikace.

Pod adaptací kampaně je podepsána agentura Mark BBDO. Online část má na starosti Brandz Friendz. Mediální plánování a nákup zajišťuje Can media.

-stk-