O2 TV: Počet domácností se přehoupl přes 400 tisíc
O2 stále zaznamenává růst zákazníků své televize O2 TV, uvedla ve výsledcích za třetí čtvrtletí 2019.
Počet zákazníků některého z tarifů služby O2 TV (IPTV a OTT verze), která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele, dosáhl k 30. září 2019 celkem 406 tisíc. Počet zákazníků digitální televize O2 TV tak meziročně vzrostl o třetinu, přibylo jich téměř 100 tisíc. V pátek ráno to v rámci svých hospodářských výsledků oznámila společnost O2.
O2 označuje službu O2 TV za jednu ze svých nejrychleji rostoucích. „Do již tak bohaté nabídky sportovního obsahu jsme nově zařadili anglickou fotbalovou Premier League, čímž jsme potvrdili pozici O2 TV jakožto platformy nabízející na jednom místě nejlepší sportovní a filmový obsah. S meziročním nárůstem o 100 tisíc zákazníků a dynamicky rostoucím sledováním na webu a v aplikacích patří O2 TV mezi naše nejrychleji rostoucí služby," uvedl Jindřich Fremuth, předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic.
Vedle kompletní Fortuna:Ligy, Ligy mistrů UEFA nebo hokejové extraligy přidala O2 TV letos novou stanici Premier Sport, která odvysílá stovky přímých přenosů z anglické Premier League. Prodloužila také televizní práva na kompletní tenisový okruh WTA o další tři sezony, tj. až do roku 2022.
O2 zároveň konstatovala, že se jí osvědčil balíček O2 Spolu, obsahující také O2 TV a internetové připojení na doma. Téměř tři čtvrtiny zákazníků si měly tento nový nový mobilní tarif pořídit, přičemž třetina z nich volí tarif s neomezenými daty.
Konsolidované výnosy O2 se v prvních devíti měsících roku 2019 zvýšily meziročně o 1,4 % na 28,6 mld. Kč; rostly v České republice i na Slovensku. Konsolidovaný provozní zisk EBITDA vzrostl o téměř 12 % na 9,3 mld. Kč.
-mav-