T-Mobile TV má 122 tisíc zákazníků, chce více sportu
T-Mobile chce do své televizní nabídky dostat více exkluzivního obsahu. Vyjednává i o jiných sportech, než je fotbal.
Televizi od T-Mobile využívá v současnosti 122 tisíc zákazníků, což je o 52 tisíc více než ve stejném období loni. V příštích měsících by chtěl mobilní operátor k získání nových zákazníků využít přechodu na DVB-T2. Zároveň plánuje investovat do exkluzivního obsahu. „Chceme být jedním z poskytovatelů televizních služeb, kterého si lidé při přechodu na DVB-T2 vyberou. Budeme se snažit co nejvíce jich přemigrovat k nám,“ uvedl na setkání s novináři Michal Podlucký, šéf B2C segmentu.
K přilákání nových zákazníků by měl sloužit další exkluzivní obsah, do kterého chce T-Mobile investovat. Nyní nabízí v nejvyšším balíčku XL celkem 138 programů, z toho 63 v HD, mezi nimi i HBO, BBC Earth, dále Digi Sport 1, Digi Sport 2 či Premier Sport, kde lze sledovat evropský fotbal. „Nyní se bavíme i o dalších sportech,“ přiblížil Podlucký s tím, že jednání jsou zatím velmi předběžná. Dlouhodobě by chtěl operátor rozvíjet také spolupráci s HBO.
Televizní služby jsou součástí i letošní vánoční nabídky. Ke všem tarifům nabídne T-Mobile od 15. listopadu balíček HBO základ na dva měsíce zdarma. Ten standardně přijde na 249 Kč měsíčně a zahrnuje HBO HD, HBO 2 HD a HBO 3 HD plus bezplatný přístup do aplikace HBO Go. Každý zákazník si může sám zapnout balíček v mobilní nebo webové aplikaci Můj T-Mobile v období od 15. listopadu do 31. prosince 2019. Dva měsíce zdarma začínají běžet od aktivace balíčku. Na konec bezplatného období upozorní zákazníky SMS.
Ve všech televizních tarifech bude od 15. listopadu zdarma také prémiový obsah. Až do 10. ledna bude možné sledovat dokumenty na BBC Earth či evropský fotbal na Premier Sport HD, Digi Sport 1 HD a Digi Sport 2 HD. V každém balíčku přibude ještě jeden televizní kanál navíc.
Součástí vánoční nabídky mají být i vybrané chytré telefony – k novému smartpohone bude možné pod podmínkou dvouleté smlouvy pořídit druhý za korunu. Zatímco v listopadu si lidé budou vybírat z modelů Huawei, v prosinci od některého z dalších výrobců (buď Samsung, nebo Apple). Dále T-Mobile nabídne i možnost koupě televizoru 4K Philips, PlayStation či notebook Acer za zvýhodněnou cenu. Zákazníci předplacené karty Twist dostanou ke každému prvnímu dobití v listopadu a prosinci v minimální částce 300 korun 25 % kreditu navíc, navýší se také objem dat – za cenu 5 GB balíčku získají zákazníci 10 GB, v ročním balíčku budou data zdvojnásobena na 12 GB.
Vánoční nabídku podpoří od 11. listopadu marketingová kampaň. O její podobě zatím operátor informovat nechtěl, ponese se však v jiném duchu než běžící komunikace se psem Čupřinou.
-stk-