
Zuzana Zbořilová, foto: Mafra
Časopis Žena a život povede od 1. ledna 2020 Zuzana Zbořilová. V rámci rozvoje lifestylového portfolia mediální skupiny Mafra také dochází ke změnám ve struktuře inzertního týmu.
„V koncepci titulu nedojde k žádným dramatickým změnám. Nadále budeme vytvářet časopis plný příběhů pro ženy, které chtějí žít, nebo už žijí svůj sen,“ uvedla ke svému nástupu Zbořilová.
Časopis Žena a život řídila od června Etela Lukeš Fiantová, která nahradila Michaelu Kramárovou. Fiantová je zároveň publisherkou lifestylového portfolia, na této pozici zůstává.
Prodej inzerce byl nově začleněn pod divizi Lifestyle, kterou i nadále povede Karolína Heligrová. „Začlenění časopisu Žena a život do jednoho obchodního týmu pro lifestyle je logickým vyústěním jeho vnímání a stabilní pozice na trhu. Umožní nám to lépe cílit nabídky pro klienty. Stejně tak dochází k začlenění titulů pro muže - Esquire, Top Gear a Speed,“ upřesnila ke změnám Heligrová.
Speciální inzertní projekty pro časopis Žena a život spolu s ní nově zastřeší Kristýna Motrincová, která tak rozšíří své stávající lifestylové portfolio.
V ýmu Ženy a život je také jako Head of team inzerce nově jmenována Markéta Rysková, dosavadní account manažerka titulu.
V rámci rozvoje lifestylového portfolia mediální skupiny Mafra, které zahrnuje tituly Harper´s Bazaar, Cosmopolitan, Esquire, Dolce Vita a nyní Žena a život, vznikly také nové pozice. Jednou z těchto pozic je specialistka sociálních sítí, které se věnuje externistka Lea Gürtlerová. Zaměří se zejména na zvyšující se nároky čtenářů a klientů, pokud jde o prezentaci na Instagramu.
-mav-