
Zdroj: Dago
Značka Jägermeister od října komunikovala soutěž o 210 Xboxů a virtuální realitu mimo jiné i v místě prodeje, kde využila i hologram.
In-store kampaň tvořilo 25 POP aplikací, které vznikly v různých konfiguracích: regálová čela, dvoupaletí, i čtyřpaletí. K vidění byly v obchodních řetězcích Ahold, Globus a Tesco po celé České republice a také Slovensku.
„Naše vize spojovala tři požadavky: vytvořit in-store komunikační rovinu, která by v přeplněných obchodech zaujala, sdělovala hlavní poselství soutěže a zároveň vycházela z identity značky,“ popisuje Lenka Horníková, Trade Marketing Channel Specialist ve společnosti Mast-Jaegermeister.
Prvkem vystavení byla i holografická projekce jelena, která ho posouvá do virtuální reality. „Naše značka má ve svém jádru mimo jiné také inovativnost a snahu o podporu nových cest lovu nejlepších zážitků. Když jsme se proto setkali s hologramem, měli jsme jasno, že chceme tuto inovativní technologii do česko-slovenského retailu přinést,“ komentuje Lenka Horníková
Pod realizací je podepsána společnost Dago.
-stk-