Obchodní řetězec Kaufland ladí svou vánoční kampaň do tematiky Star Wars. Využívá tak příležitosti uvedení nové epizody „Star Wars: Vzestup Skywalkera“, která bude mít v českých kinech premiéru 19. prosince.
Kampaň s mottem „Vánoce – dobré jako nikdy předtím“ pracuje s ústředním spotem, kde se dětský hrdina rozhodne pro tu světlou stranu síly. „Každý den můžeme být součástí síly dobra. To znázorňuje i náš mezinárodní televizní spot, jímž chceme vyjádřit ducha Vánoc a Star Wars,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland.
K vidění bude kampaň v televizi (na stanicích skupiny Nova a Prima), outdooru, na internetu a v prodejnách. Její součástí je i věrnostní program, v němž si mohou zákazníci nasbírat 48 kartiček se všemi postavami z epizod I. – IX. Karty mají též doplňkovou hrací funkci. Lze je rovněž sbírat i ve speciálním hologramovém provedení a s možností rozšířené reality (AR). Za každých 300 korun nákupu či za nákup speciálně označených produktů získají zákazníci balíček se dvěma kartičkami. Ty doplňuje sběratelské album o cnostech rytířů Jedi v souladu s principem „Ovládni svoji sílu: Mysli jako Jedi. Chovej se jako Jedi. Žij jako Jedi.“
Zájemci rovněž mohou využít K-Master aplikace, díky které je možné se vydat na cestu od učedníka až k mistrovi Jedi. Aplikace je úzce propojena se sběratelskou kampaní a prostřednictvím puzzle, her a funkcí virtuální reality nabízí možnost získat rozsáhlé zkušenosti se Star Wars.
V nabídce Kauflandu bude k dostání i speciální kolekce oblečení pro ženy, muže a děti v designu Star Wars a s citacemi z filmu. Veškeré oblečení je vyrobeno z organické bavlny a bude nabízeno v udržitelném obalu.
Kreativa vznikla interně v týmu Kauflandu pod vedením Holgera Oehrlicha. Spot produkovala společnost BLM Film pod režijním vedením Alessandra Paccianiho. Hudbu složilo studio Yessian Music.
-stk-