Pivní značka Pilsner Urquell uvedla na trh další koncept podniku. K již stávajícím dvěma – Pilsner Urquell Original Restaurant a Plzeňka –, které cílí na tradici značky a stávající generaci spotřebitelů, nyní přibyla Pilsnerka. Ta se ve svém designu vydala spíše modernějším směrem a jejím cílem je oslovit mladší generaci spotřebitelů.
„Hlavní myšlenkou konceptu je potlačit okolní výrazové prostředky, aby mohla v interiéru vyniknout krásná zlatavá barva piva. Vzdušnost, tvarová čistota, důraz na kvalitní materiály a novátorské využití klasických tvarosloví z pivovarnictví vytváří moderní fúzi a unikátní vzhled. Soustředíme se také na příjemné osvětlení a světlost interiéru,“ popisuje na dotaz MediaGuru.cz Martin Troup, marketingový manažer značky Pilsner Urquell. V nabídce je kladen důraz především na správné čepování ležáku značky.
První Pilsnerka byla otevřena na Národní třídě v Praze, další jsou v plánu. „Další Pilsnerky plánujeme a předpokládáme, že v příštím roce se síť Pilsnerek rozroste. Přesná místa ani počty zatím nechceme zveřejňovat,“ dodává Martin Troup.
Pod novým konceptem jsou podepsáni architekti Miroslav Krátký a Jan Tomáš Ciesla ze Studia Archicraft.
Konceptové hospody rozvíjí Plzeňský Prazdroj i pro další své značky – Velkopopovický Kozel má své Kozlovny, Radegast Radegastovny a Gambrinus Srdcovky. Do konceptů investuje rovněž konkurence, například Krušovice z portfolia společnosti Heineken se prezentují konceptem Šalanda, Pivovary Staropramen rozvíjí již dvacet let restaurace Potrefená husa, pro menší a střední města nabízí Naše hospody, značka Ostravar má Ostravarnu a Braník Výčep. V současnosti firma připravuje také novinku na pražském Smíchově.
-stk-