Prima získala dvě ocenění na HbbTV Awards

středa, 27. listopadu 2019, 09:50 Aktuality, TV MediaGuru

Sympozium pořádané švýcarskou Asociací HbbTV po osmé ocenilo výjimečné kampaně realizované na platformě HbbTV.

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

Dvě ocenění získala skupina Prima v rámci předávání HbbTV Awards. Porota ocenila Primu v kategorii Nejlepší marketing a propagace za kampaň Červené tlačítko s Karlem Voříškem a v kategorii Nejlepší využití HbbTV pro rozšířené televizní služby za nabídku seriálů ve videopůjčovně. Sympozium pořádané švýcarskou Asociací HbbTV již po osmé ocenilo kampaně realizované na platformě HbbTV. Události v Aténách se zúčastnilo na 300 předních odborníků z oblasti hybridní televize.

„Vítězství nám ukazuje, že naše inovace v oblasti HbbTV a video služeb jsou úspěšné a efektivní nejen na českém trhu, ale i na poli mezinárodním, a těší nás, že naše zkušenosti a know-how mohou být inspirací i pro ostatní státy,“ uvedl Daniel Grunt, ředitel nových médií FTV Prima, který ceny v Aténách převzal spolu s HbbTV manažerkou skupiny Prima, Ivou Nesrstovou.

Cenu za kategorii Nejlepší marketing a propagace v HbbTV skupina Prima získala za osvětovou a image kampaň Červené tlačítko, kde pomocí ambasadora Karla Voříška seznamovala s prostředím HbbTV. Druhé ocenění si Prima odnesla za Nejlepší využití HbbTV pro rozšířené televizní služby – konkrétně za službu Videopůjčovna (TVOD) na platformě HbbTV.

Počet diváků v České republice, jejichž televizní přístroj podporuje možnost HbbTV, výrazně přesahuje 2 miliony. Skupina Prima meziročně eviduje 32% nárůst zobrazení červeného tlačítka a v současné době více než 600 000 uživatelů týdně používá archiv televize Prima přes platformu HbbTV. Obchodní oddělení zároveň zaznamenalo šestkrát vyšší poptávku po kampaních v HbbTV, než tomu bylo v minulém roce. 

-mav-