Evropská PR soutěž European Excellence Awards vyhlásila finalisty letošního ročníku. Na shortlistu se objevuje i šest českých prací. Po dvou želízkách v ohni má společnost O2 a Škoda Auto, dále postupuje práce agentury Konektor Social pro HBO Europe a Pram Consulting s kampaní pro whiskey Jack Daniel’s.
O2 se do finále dostalo jednak v kategorii Telecommunications s kampaní o nebezpečných zákoutích internetu pro děti, na níž se podílela agentura FleishmanHillard, jednak v regionální kategorii s kampaní „Tváře svobody“.
Škoda Auto zaujala se svou publikací Škoda Mobil, a to v kategoriích Internal Publication a regionální Maďarsko, Česká republika, Slovensko a Slovinsko.
V kategorii Entertainment & Culture se do finále dostala práce „Game of Subs“ agentury Konektor Social, kterou připravila pro HBO Europe. V regionální kategorii na shortlist postoupila také kampaň značky whiskey Jack Daniel’s z portfolia společnosti Brown-Forman, pod kterou je podepsána i agentura Pram Consulting.
Vítězové budou vyhlášeni 29. listopadu v portugalském Lisabonu. Přehled všech prací naleznete zde.
-stk-