Velkopopovický Kozel rozvíjí svou dlouhodobou komunikační linku, v níž vypráví příběhy poctivých řemeslníků a pivo staví do role „odměny po poctivé práci“. Novou kampaň věnuje houslaři Pavlu Celému a jeho učňům. Na jejich příkladu ukazuje, že šířit řemeslo a s ním spojenou poctivost je v dnešní době obzvlášť důležité.
„Věříme, že každá poctivá práce si zaslouží odměnu a baví nás hledat zajímavé příběhy lidí, kteří svou poctivou prací nejen žijí, ale dokáží k ní inspirovat i ostatní. To je přesně případ pana Celého. Jeho příběh je ujištěním pro naše spotřebitele, že i v dnešní uspěchané době svět pořád funguje, jak má,” vysvětluje Jan Odložil, brand specialista Velkopopovického Kozla.
Příběh houslaře je zachycen ve dvouminutovém spotu, který poběží nejen na Facebooku, YouTube a Seznam.tv, ale také třeba v regionálních kinech. Na sociálních sítích budou moci lidé napsat Kozlovi, kdo další si podle nich zaslouží odměnu za to, že šíří poctivost. Kozel je pak odmění pivem.
Pivní značka navíc zahájila spolupráci s portálem nejremeslnici.cz, kde pravidelně odměňuje nejpoctivější řemeslníky na základě recenzí zákazníků.
Pod kampaní je podepsána agentura Triad Advertising.
-stk-