Jedenáctý ročník soutěže POPAI Awards o nejlepší in‐store realizace zná své vítěze. Slavnostní vyhlášení proběhlo ve čtvrtek 21. listopadu 2019 v Kongresovém centru Top Hotelu Praha. Absolutním vítězem se stal paletový ostrov Jägermeister, který vytvořila společnost Dago.
Soutěž, kterou každořočně pořádá středoevropská pobočka POPAI, hodnotila celkem 107 projektů komunikace v retailu, ať už prostředků in-store komunikace, pro vybavení obchodů, nástrojů světelné komunikace, informačních a orientačních systémů, projektů podpory prodeje, inovativních a ekologicky šetrných in-store řešení, nebo in-store kampaní. V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitálních médií a také reklamní dárky v místě prodeje.
Odborná porota se v rámci hodnocení zaměřila například na originalitu a inovativnost, estetickou úroveň a design, kvalitu výrobního zpracování, vhodnost do prodejního prostředí a další kritéria.
POPAI Awards 2019
Ocenění |
Název |
Přihlašovatel |
Zadavatel |
Absolutní vítěz |
Paletový ostrov Jägermeister |
Dago |
Mast-Jaegermeister |
Nejlepší materiálová a technická inovace |
Paletový ostrov Jägermeister |
Dago |
Mast-Jaegermeister |
Cena za nejlepší POP z materiálu na bázi papíru |
Krmelcovník – koncept na bezobalový prodej |
Thimm The Highpack Group |
Biopekárna Zemanka |
Digitální komunikace |
Digital Wall bay pro Samsung Brand Store Chodov |
Cheil Czech & Slovak |
Samsung Electronics |
|
Excelent Multiplayer Hra |
Plzeňský Prazdroj |
Plzeňský Prazdroj |
Integrovaná in-store kampaň |
Semtex |
Dago |
Kofola ČS |
Automobily |
Shop in shop BMW Motorrad |
UniBon |
Pop Up My Brand |
Potraviny |
Endcap „Coke & Meal“ |
Dago |
Coca-Cola HBC |
Nealkoholické nápoje |
Endcap Birell |
Plzeňský Prazdroj |
Plzeňský Prazdroj |
Alkoholické nápoje, tabák |
Tullamore kampaň |
Dago |
Mast-Jaegermeister |
HoReCa |
Pilsnerka |
Plzeňský Prazdroj |
Plzeňský Prazdroj |
Drogerie, Kosmetika |
Vybavení prodejny a kosmetického salónu Sisley Praha |
UniBon |
Sisley Kosmetika |
Péče o zdraví |
Pampers Kolébka |
Dago |
Procter & Gamble |
Domácí potřeby, bytové doplňky, hobby |
Endcap Nescafé Dolce Gusto |
Dago |
Nestlé SK |
Pet food |
Super Zoo – pet sekce |
Moris design |
Super Pet |
Služby |
Vodafone nabídka pod jednou střechou |
Wellen Retail Experience |
Vodafone CR |
Elektronika, IT produkty |
Endcap Iqos |
Dago |
Philip Morris |
Textil, sport, obuv, osobní potřeby a příslušenství |
Nike Free 5.0 in-store kampaň |
Wellen Retail Experience |
Nike CEE |
Světelná komunikace, orientační a informační systémy |
Paletový ostrov Jägermeister |
Dago |
Mast-Jaegermeister |
Vybavení interiérů obchodů |
Prodejní stůl YourTable T.01 |
Wanzl |
Wanzl |
|
Super Zoo – design koncept |
Moris design |
Super Pet |
Prostředky pro služby podpory prodeje |
Pozvánkový box Campari |
Authentica |
Campari Austria |
Reklamní dárky v místě prodeje |
Dárkový set Campari |
Authentica |
Campari Austria |
Ekologické koncepce |
Krmelcovník – koncept na bezobalový prodej |
Thimm The Highpack Group |
Biopekárna Zemanka |
Vynikající realizace |
Shop-in-shop „Grilování“ |
Dago |
Coca-Cola HBC |
|
Permanentní stojan Black Fox |
Dago |
Stock Plzeň-Božkov |
|
Camel Game |
Sprint Trading |
JT International |
|
Baileys paletové vystavení |
Authentica |
Stock Plzeň-Božkov |
|
Displej Eta Sonetic |
Retail of the Future |
Eta |
|
Super Zoo – design koncept |
Moris design |
Super Pet |
Spolu s POPAI Awards byly vyhlášeny výsledky soutěže Hvězda 3D reklamy. V devíti kategoriích soutěžilo celkem 82 předmětů. Absolutním vítězem se letos staly hned dva exponáty: 3D piškvorky PF 2019 od Rostislava Čermáka, specialisty v oblasti 3D reklamy, který se věnuje individuálním projektům zaměřeným na originální zakázkovou výrobu. Dalším exponátem pak byly Opavia sušenkové tenisky od společnosti PR.Konektor.
Kompletní seznam vítězů si můžete prohlédnout zde.
Ve studentské soutěži POPAI Student Award zvítězila v kategorii Grafický 2D návrh dle briefu společnosti Budějovický Budvar Silvie Jakubková z UTB – Fakulty multimediálních studií ve Zlíně, v kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti Český národní podnik – výrobce a prodejce kosmetické značky Manufaktura se vítězem stal Václav Koňařík, rovněž ze zlínské školy. Nejlepší in-store kampaň dle briefu JTI vymysleli Julie Janáková, Alexandra Grácová, Martin Rampa a Jan Volšík z VŠE v Praze.
-stk-