Astratex.cz v kampani představuje šíři sortimentu

úterý, 17. prosince 2019, 13:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

E-shop se spodním prádlem se v kampani opět spojuje s Ivou Kubelkovou. Zdůrazňuje šíři sortimentu.

Z natáčení nového spot e-shopu Astratex.cz, zdroj: Dark Side

Z natáčení nového spot e-shopu Astratex.cz, zdroj: Dark Side

E-shop se spodním prádlem a plavkami Astratex.cz spustil svou novou kampaň zaměřenou na budování značky. Opět se v něm objevuje ambasadorka značky Iva Kubelková, ke které se připojují další ženy.  Cílem kampaně je představit široký sortiment pro ženy všech velikostí s různými potřebami.

„Dosavadní komunikace značky se omezovala na ohraničenou cílovou skupinu. Teď se ve spotu najde mnohem více z nás,” vysvětluje Denisa Jandová, brand manažerka Astratex.cz, a dodává: „Kreativu kampaně jsme připravovali s vědomím toho, že každá žena je unikátní a že najít kvalitní a zároveň padnoucí prádlo může být problematické. Obzvlášť ve chvíli, kdy máme nestandardní velikost. A já věřím, že jsme schopni vyhovět každé ženě.”

Kampaň pracuje s claimem „Pro takové, jaké jsme“. K vidění je v televizi a na internetu. Televizní spot, jenž je postaven na civilnosti, přirozenosti, emocích, vlídné atmosféře a také výraznější barevnosti než doposud, běží na Nově a Markíze.

V digitálním prostředí pracuje značka s landing page www.astratex.cz/jakejsme, kde jsou představeny mimo jiné i veškeré produkty, které se ve spotu objevily. K propagaci je dále využita řada online kanálů, včetně YouTube a sociálních sítí. Astratex.cz počítá s tím, že kampaň bude využívat po dobu přibližně jednoho roku.

Na podobě spotu a jeho natáčení spolupracoval e-shop s kreativní agenturou Dark Side a produkčním studiem Brainwar.

-stk-