IMC European Awards: Češi získali celkem 17 cen

pondělí, 9. prosince 2019, 15:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Soutěž IMC European Awards rozdala celkem 62 cen, z toho 17 putovalo do České republiky.

Zdroj: IMC European Awards

Zdroj: IMC European Awards

Mezinárodní soutěž IMC European Awards vyhlásila své letošní vítěze. Rozdala celkem 62 ocenění, a to 24 agenturám ze sedmi zemí. České agentury získaly 17 cen, a proměnily tak všechny své nominace. Početně nejúspěšnější byla agentura Momentum (6), Geometry (4) a McCann (3).

Ze 17 ocenění jich pět bylo zlatých. Dvě zlaté si odnesla agentura Geometry, a to jednak za kampaň Touching Masterpieces, jednak za kampaň Neurodigital, obojí pro společnost Neurodigital. Další dvě zlata byla udělena agentuře McCann: za kampaň „Burger that won the lipstick market“ pro L’Oréal a za „Winter Olympics“ pro Coca-Colu. Poslední zlato získala agentura Leemon Concept za kampaň „Two beers, one city“, kterou vytvořila pro Brewery Morava.

Ocenění českým agenturám na soutěži IMC European Awards

Kategorie Ocenění Kampaň Agentura Zadavatel
Digital Communications (bez sociálních sítí) zlato Burger that won the lipstick market McCann  L'Oréal 
Innovative Idea zlato Neurodigital Geometry  Neurodigital
Integrated Communication bronz 50 fulfilled wishes with Kinder Momentum Ferrero
Integrated Communication bronz Two beers, one city Leemon Concept Brewery Morava
Integrated Communication bronz Brno, co není Media Age Statutární město Brno
Integrated Communication bronz We don't play games with you Momentum Bohemia Energy
Product Launch/Relaunch/Trial campaigns zlato Two beers, one city Leemon Concept Brewery Morava
Product Launch/Relaunch/Trial campaigns stříbro Cool summer with Raffaello pralines Momentum Ferrero
Sponsorship stříbro Map your run Geometry  Adidas
Sponsorship stříbro Winter Olympics McCann  Coca-Cola
Brand Building (Outbound marketing) bronz Our wines will turn a meal into a fest Momentum Vinařský fond ČR
Brand Building (Outbound marketing) bronz We don't play games with you Momentum Bohemia Energy
Cause, Charity/Non-profit Marketing or Social zlato Touching masterpieces Geometry  Neurodigital
Shopper marketing bronz Our wines will turn a meal into a fest Momentum Vinařský fond ČR
Small Budget Campaign stříbro Map your run Geometry  Adidas
Social media & influencer program stříbro St. Wenceslaus Garp Integrated Český svaz pivovarů a sladoven 
Social media & influencer program zlato Winter Olympics McCann  Coca-Cola

Letošní Grand Prix putovala do Irska, konkrétně agentuře Guns or Knives za kampaň jazz cab pro společnost mytaxi. Přehled všech výsledky si můžete prohlédnout zde.

-stk-