KFC se stalo největším řetězcem rychlého občerstvení v České republice. V Karlovarské ulici na Praze 6 v úterý 3. prosince otevřel svou 105. restauraci, a v počtu poboček tak předstihl svou konkurenci v podobě McDonald’s.
„Usilovně pracujeme na tom, abychom byli našim zákazníkům co nejblíže. V Praze už máme 37 poboček,“ říká Libor Hubík, prezident KFC pro Česko a Rakousko. Od převzetí značky KFC nadnárodní společností AmRest v roce 1998 se restaurace objevují nejen ve velkých městech a na nejvytíženějších místech, ale i v menších obcích, například v Kladně nebo Třebíči.
„Strategické rozmístění nových poboček umožňuje i urychlení a rozšíření KFC Rozvozu, který slaví stále větší úspěch. K začátku prosince jsme v KFC Rozvozu doručili naše legendární kuřecí kousky už 1,7 milionu zákazníků,“ doplňuje Libor Hubík. Spolu s počtem otevřených poboček roste rok od roku i počet zákazníků v restauracích. „V loňském roce jsme obsloužili skoro 40 milionů zákazníků, o čtyři miliony více než v roce 2017. A letos jich čekáme 45 milionů, oproti loňsku tedy o 15 procent více.“
Restaurace v Karlovarské ulici v Praze 6 má 300 m2, 88 míst k sezení a pro řidiče je k dispozici drive thru. Nové restaurace využívají koncept otevřené kuchyně. Na 79 pobočkách mohou zákazníci objednávat přes 240 samoobslužných kiosků, přes které projde průměrně pětina všech transakcí.
Nejčerstvější novinkou v KFC je pak služba Objednej&Vyzvedni, díky níž nemusí zákazníci čekat ve frontách. Dostupná je aktuálně v 88 restauracích po celé České republice, včetně nové pobočky na Karlovarské. V mobilní aplikaci si zákazníci jídlo objednají a v určený čas si ho na vybrané pobočce vyzvednou.
-stk-