
Zdroj: Shutterstock
Soutěž projektů center Czech Contact Center Award vyhlásila vítěze svého letošního ročníku. Celkem bylo uděleno 11 medailových ocenění, přičemž první místa v jednotlivých kategoriích získaly společnosti Conectart, BlueLink International a Vocalls. Podle počtu cen byla nejúspěšnější firma Conectart.
O výsledcích rozhodovala sedmičlenná porota odborníků, letos za předsednictví Zdeňka Santlera (Santia). Na rozdíl od pěti předchozích ročníků měla soutěž tentokrát úplně novou strukturu kategorií, která vyplynula ze zkušeností předchozích let. Soutěžilo se v kategoriích Lidé, Klienti a Technologie. Smyslem bylo nejen porovnání projektů z oblasti hlasové komunikace, ale též ocenit kvalitní práci v kontaktních centrech, a posilovat tak image oboru.
Výsledky Czech Contact Center Award 2019
Pořadí |
Název projektu |
Přihlašovatel |
Klient / Spolupracovník |
Technologie |
|||
1. |
Telefonní asistent s umělou inteligencí |
Vocalls |
|
2. |
Implementace WhatsApp komunikace |
Conectart |
Samsung |
3. |
Jak analýza řeči mění svět kontaktních center |
Comdata |
|
3. |
InHouse call centrum Bio Circle... |
Ipex |
Sprinx Consulting |
3. |
Cloudové řešení pro analýzy a hodnocení velkých objemů nahrávek v Conectartu |
Newton Technologies |
|
Lidé |
|||
1. |
Sázíme na výjimečnost našich lidí, aneb Talent management v BlueLink Int. |
BlueLink |
|
2. |
HR onboarding proces Comdata |
Comdata |
|
3. |
HR Daktela jako systém pro nábor uchazečů |
Conectart |
Daktela |
Klienti |
|||
1. |
Implementace WhatsApp komunikace |
Conectart |
Samsung |
2. |
Cloudové řešení pro analýzy a hodnocení velkých objemů nahrávek v Conectartu |
Newton Technologies |
|
3. |
Elearning |
Conectart |
Diteco ICT |
„Máme radost, že se soutěže Czech Call Center Award účastní stále více subjektů, které tak ukazují odborné veřejnosti kvality své práce a přispívají ke kultivaci trhu,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel pořadatelské asociace ADMEZ.
-stk-