Původem německý e-shop s módou Zalando v pondělí 9. prosince v České republice oficiálně spouští svůj online nákupní klub Zalando Lounge.
Prostřednictvím klubu mohou čeští zákazníci využít slevy až 75 % na více než 2 500 značek napříč různými kategoriemi. Akce se vztahují jak na obuv a oblečení pro ženy, muže i děti, tak na doplňky, sportovní oblečení i vybavení a zboží do domácnosti.
Se svými 25 miliony členy na celkem 14 evropských trzích je Zalando Lounge jedním z nejúspěšnějších nákupních klubů v Evropě. Klubové členství doplňuje svými exkluzivními slevami na prémiové značky tradiční nabídku Zalando. Akce jsou členům k dispozici pouze na omezenou dobu.
„Reakce českých zákazníků překonávají naše očekávání již od počátku působení Zalando v ČR v létě 2018. Právě proto jsme se rozhodli rozšířit naši nabídku o Zalando Lounge. Očekáváme, že představení klubu nám významně pomůže naplnit naše cíle v České republice. Ke značce Zalando chceme přilákat ještě více českých zákazníků, abychom se skutečně stali prvním místem, kam zamíří, když pomyslí na módu - tzv. starting point for fashion,“ komentuje Martin Rost, Senior Vice President Zalando Offprice (Zalando Lounge and Outlets).
Zákazníci, kteří už na Zalando mají účet, se do Zalando Lounge mohou přihlásit se stejnými údaji prostřednictvím aplikace či na webových stránkách. Registrace je bezplatná a nezávazná. Každé ráno ve všední den v 7:00 a o víkendech v 8:00 poté dostanou přístup ke kampaním. Slevy a jiné akce jsou k dispozici pouze po omezenou dobu od tří do pěti dnů a jen do vyprodání zásob.
S outletovou nabídkou v Česku dříve působili mezinárodní hráči Fashion Days či Stilago, kteří ale nenabízeli zboží skladem, a zákazníci tak na objednávku čekali i několik týdnů. V roce 2015 se z trhu stáhli.
Nyní na českém trhu vedle Zalanda působí z velkých módních e-shopů německý About You, český Zoot či polský Answear.
-stk-