Fio banka se s kampaní přesouvá do zvířecí říše

čtvrtek, 2. ledna 2020, 15:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Fio banka připravila nové spoty ze svého reklamního konceptu Dobré zvyky, z exotických kultur se přesouvá do zvířecí říše.

Zdroj: repro Fio banka

Zdroj: repro Fio banka

Fio banka od začátku roku 2020 přichází s pokračováním své loňské reklamní kampaně, kde se zaměřila na dobré zvyky rozličných kultur a národů. Letos představuje zvyky ze zvířecí říše, které porovnává se svými dobrými zvyky. Kreativní koncept opět připravila agentura Mark/BBDO, režie hrané části spotů se ujal zkušený režisér Tomáš Bařina.

Zvyky zvířat se  v nové kampani staví vedle výhod bankovních produktů a dobrých zvyků české Fio banky. Dokumentární záběry doplňuje hraná část spotu, která navazuje na předchozí dobrý zvyk. Spotem provází Zbyšek Horák, o hlasy zvířat se postaral Braňo Holiček.

Zdroj: Fio banka

Zdroj: Fio banka

„Chtěli jsme v konceptu kreativní agentury MARK/BBDO pokračovat a na předchozí spoty navázat. Proto jsme zvolili stejnou strukturu spotu i pokračování s některými herci, aby se loňská a letošní kampaň lépe propojila,“ uvedl Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky.

Producentem televizních spotů je agentura Boogie Films. Reklamy jsou k vidění na TV Nova, podpořeny budou online bannery a PPC reklamou.

-mav-