Ikea otevřela pop-up v obchodním centru v Košicích

neděle, 12. ledna 2020, 08:40 Aktuality, Retail, Slovensko MediaGuru

Zatímco v Česku malou prodejnu v Praze Ikea loni po roce zavřela, na začátku ledna otevřela nový pop-up v košickém obchodním centru Aupark.

Nová prodejna má rozlohu jen 5x3 m a bude otevřena minimálně šest měsíců, zdroj: FB Aupark Košice

Nová prodejna má rozlohu jen 5x3 m a bude otevřena minimálně šest měsíců, zdroj: FB Aupark Košice

Nábytkářský řetězec Ikea v posledních letech čím dál častěji využívá nové menší formáty prodejen. Aktuálně 7. ledna otevřela na Slovensku v obchodním centru Aupark v Košicích nový Ikea pop-up Košice. Projekt je podle slovenských médií v testovací fázi a měl by být otevřen minimálně půl roku.

Košická pobočka sídlí přímo v nákupním centru, což je změna oproti pražské, která byla samostatně jako klasická prodejna na Václavském náměstí v Praze. Pro Slovensko není pop-up formát novinka, Ikea tady loni v srpnu provozovala tři dny tzv. „Spánkový bar“, který byl umístěn v Bratislavě před kulturním domem Istropolis. Spánkový bar cestoval u příležitosti vydání nového katalogu také po České republice a Maďarsku, u nás byl otevřen tři dny v Praze v OC Arkády Pankrác.

V novém pop-upu nabízí řetězec zákazníkům pomoc s online nakupováním a plánování interiéru, jak bytových tak obchodních prostor. Kiosek má rozlohu 5 x 3m a je designován v minimalistickém skandinávském stylu. Otevírací doba je od 9 do 21 hodin. Služby jsou zdarma až na plánování kuchyní. Zákazníci mohou jinak buď využít službu Klikni a vyzvedni v obchodním domě v Košicích, nebo si nechat zboží dovézt domů.

Ikea v posledních letech mění strategii a začíná se více soustředit na centra měst. Využívá k tomu právě dočasných pop-up formátů, kde obvykle nabízí určitý typ zboží a případně je průběžně obměňuje.

-zue-