ING v nové kampani spoří na zasněženou zahradu

čtvrtek, 9. ledna 2020, 07:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

ING spouští novou kampaň, v níž tentokrát spoří na sněhové dělo, protože „ta největší přání si splníte jen vy sami“.

Zdroj: Repro YT ING Česká republika – Centrála

Zdroj: Repro YT ING Česká republika – Centrála

Společnost ING spouští ve středu 8. ledna novou kampaň, jejíž tváří je opět Filip Rajmont a jeho druhé já. Tentokrát si hlavní hrdina spoří na zasněženou zahradu, potažmo sněhové dělo.

„Spoření ING umožňuje plnit přání všem, novým i stávajícím zákazníkům. Jako jedni z mála na trhu i na začátku nového roku 2020 držíme výhodnou 2% sazbu pro všechny. Novou kampaní bouráme předsudek, že na splnění snů je potřeba se zadlužit. Proč si na ně raději nenaspořit a mít z toho radost?“ doplňuje ke kampani Nik van Dam, ředitel marketingu a digitálních kanálů ING Česká republika.

Kampaň bude k vidění v televizi, na internetu a sociálních sítích.

Za kreativou stojí již tradičně divize McQueen z rodiny McCann Prague. Na režisérské křeslo znovu usedl Juraj Janiš pod produkcí Boogie Films. Fotografie vytvořil Patrik Klema.

-stk-