Kaufland spouští novou „osobní“ kampaň se zákazníky

pátek, 31. ledna 2020, 07:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kaufland startuje novou reklamní kampaň „Moje první volba“. Oslovuje v ní zákazníky křestním jménem.

Zdroj: Kaufland

Zdroj: Kaufland

Obchodní řetězec Kaufland přichází s novou reklamní kampaní s názvem „Moje první volba“. Její hlavní myšlenka zní „Kaufland osobně“. „Naše zákazníky oslovujeme jejich křestním jménem a ke každému z nich přistupujeme osobně, neoslovujeme anonymní dav,“ přibližuje tisková mluvčí společnosti Renata Maierl.

Kampaň, kterou s nejrůznějšími obměnami bude Kaufland používat po celý rok, začíná s Janou, jedním nejoblíbenějším jménem v republice. Křestní jména budou ve vizuálních výstupech postupně přibývat. Při použití nejfrekventovanějších 30 jmen Kaufland jmenovitě osloví až 4,5 milionu zákazníků. V komunikaci se také objeví skutečná jména zákazníků.

Do komunikace jsou také zapojeni zaměstnanci řetězce. „Příjemně nás překvapil velký zájem o interní casting pro televizní spoty. Naši kolegové a kolegyně tím ukázali, že jim na práci v naší společnosti záleží. Je pro nás důležité, aby i pro ně byl Kaufland jejich první volbou,“ dodává Renata Maierl.

Kampaň bude k vidění v televizi, rádiu, tisku, outdooru, na internetu a v místě prodeje. Součástí budou i další doprovodné aktivity. Hudbu ke kampani složil Václav Noid Bárta.

Pod kampaní je podepsána reklamní agentura Effectivity.

-stk-