Kreativním ředitelem agentury Aetna se stal Rožek

sobota, 25. ledna 2020, 06:25 Reklama, Lidé, Aktuality MediaGuru

Michal Rožek. který v agentuře pracuje sedmnáct let, nahrazuje v pozici kreativního ředitele Michala Pavlíka.

Michal Rožek, foto: Aetna

Michal Rožek, foto: Aetna

Kreativním ředitelem agentury Aetna se stal Michal Rožek, nahradil Michala Pavlíka. Rožek pracuje v agentuře 17 let, prošel pozicemi copywritera, strategic plannera, new business developera a v posledních dvou letech zastával pozici strategy directora.

„Před třemi lety jsme se proměnili z komunikační agentury v agenturu strategicko-kreativní. Znamenalo to výrazně změnit interní procesy i bolestivě osekat portfolio klientů, ale poslední měsíce ukázaly, že jsme si procesně i ekonomicky opravdu výrazně pomohli. Michal Rožek z mého pohledu dokonale reprezentuje tuhle proměnu. Stráví více než sto dnů v roce přímo v terénu, vnímá potřeby klientů, má sociologické přesahy a zároveň dokáže uřídit naše procesy tak, aby výstupy odpovídaly očekáváním,“ říká Pavel Doležal, majitel agentury se sídlem v Brně.

-mav-