Na trh vstupuje nová streetwear značka César&Charles

čtvrtek, 9. ledna 2020, 07:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

O svém vzniku dává nová streetwear značka César&Charles vědět kampaní. Plánuje i showroom v Karlíně či expanzi do zahraničí.

V prosinci spustila značka teaserovou část kampaně, nyní na ni navazuje částí imageovou, zdroj: Isobar.

V prosinci spustila značka teaserovou část kampaně, nyní na ni navazuje částí imageovou, zdroj: Isobar.

Na přelomu roku vstoupila na český trh nová streetwear značka César&Charles, za jejíž vznikem stojífrancouzský podnikatel žijící v česku Stephan Pay. Značka na sebe upozorňuje kampaní, v plánu má letos i otevření showroomu v Karlíně, expanzi na další evropské trhy či přípravu limitovaných módních kolekcí s lokálními i světovými umělci.

Kampaň odstartovala v prosinci teaserovou částí, kdy se v ulicích Prahy a na sociálních sítích objevily vizuály doplněné žlutočervenou páskou s logem značky a odkazem na Instagram. Cílem bylo provokativním pojetím s prvky street artu vzbudit diskuzi a očekávání.

Páska s logem, která je prvkem samotné kolekce, se objevuje i v navazující imageové části, jejímž ústředním motivem je fashion film The Mythos, vyprávějící fiktivní příběh o vzniku značky plný surrealistických výjevů. „Mythos je naší interpretací mytického původu značky. Bratři César a Charles jsou dva válečníci, průkopníci nového stylu, kteří se nebojí narušit status quo a vyzvat na souboj samotné bohy,“ popisuje režisér Matyáš Fara.

Ve filmu si ve vedlejších rolích zahráli i čeští influenceři: MMA zápasnice a modelka Kateřina Kinderovárapper Lvcas Dope a fashion blogger Thatboy, kteří se zároveň stávají dlouhodobými ambasadory značky.

Natáčení probíhalo v KC Eden a v ponurém prostředí přilehlých vršovických sídlišť.

Pod kreativním konceptem kampaně je podepsána agentura Isobar, jež se coby strategický partner bude podílet i na vývoji samotného produktu. Sociální média zajišťuje sesterská Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network. Produkci měla na starosti společnost Armada Films. Na vizuálech značka spolupracovala se začínající fotografkou Terezou Markovou.

Klíčový vizuál značky César&Charles, zdroj: Isobar

Klíčový vizuál značky César&Charles, zdroj: Isobar

-stk-