Na přelomu roku vstoupila na český trh nová streetwear značka César&Charles, za jejíž vznikem stojífrancouzský podnikatel žijící v česku Stephan Pay. Značka na sebe upozorňuje kampaní, v plánu má letos i otevření showroomu v Karlíně, expanzi na další evropské trhy či přípravu limitovaných módních kolekcí s lokálními i světovými umělci.
Kampaň odstartovala v prosinci teaserovou částí, kdy se v ulicích Prahy a na sociálních sítích objevily vizuály doplněné žlutočervenou páskou s logem značky a odkazem na Instagram. Cílem bylo provokativním pojetím s prvky street artu vzbudit diskuzi a očekávání.
Páska s logem, která je prvkem samotné kolekce, se objevuje i v navazující imageové části, jejímž ústředním motivem je fashion film The Mythos, vyprávějící fiktivní příběh o vzniku značky plný surrealistických výjevů. „Mythos je naší interpretací mytického původu značky. Bratři César a Charles jsou dva válečníci, průkopníci nového stylu, kteří se nebojí narušit status quo a vyzvat na souboj samotné bohy,“ popisuje režisér Matyáš Fara.
Ve filmu si ve vedlejších rolích zahráli i čeští influenceři: MMA zápasnice a modelka Kateřina Kinderová, rapper Lvcas Dope a fashion blogger Thatboy, kteří se zároveň stávají dlouhodobými ambasadory značky.
Natáčení probíhalo v KC Eden a v ponurém prostředí přilehlých vršovických sídlišť.
Pod kreativním konceptem kampaně je podepsána agentura Isobar, jež se coby strategický partner bude podílet i na vývoji samotného produktu. Sociální média zajišťuje sesterská Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network. Produkci měla na starosti společnost Armada Films. Na vizuálech značka spolupracovala se začínající fotografkou Terezou Markovou.
-stk-