
Zdroj: Shutterstock
Nový studijní marketingový program na českém trhu začíná nabízet Newton Academy. Jedná se o postgraduální studium s názvem Moderní marketing, ze kterého si absolventi po roční praktické výuce odnesou titul MSc.
„Postgraduální studium zaměřené na marketing a garantované odborníky z praxe v českém vzdělávání chybělo. Roční studijní program jsme proto připravili tak, aby si z něj studenti odnesli důležité poznatky a aktuální trendy z úst špičkových expertů z oboru. Tedy jen to, co skutečně využijí ve své praxi,“ přibližuje ředitel Newton Academy Jiří Koleňák.
V programu Moderní marketing bude přednášet například specialista na weby a zakladatel rodu House of Řezáč Jan Řezáč, marketér Milan Formánek, který se více než 13 let stará v Red Bull Media House o 30 zemí, či zakladatel společnosti Marketing Miner a odborník na SEO Filip Podstavec. Svůj výukový blok má i expert na komunikaci a zakladatel projektu Neverbalne.cz Martin Přibyl nebo specialista na content marketing a majitel Obsahové agentury Martin Brablec.
Vedle SEO, UX, komunikace a content marketingu se studenti zaměří i na výkonnostní marketing, sociální sítě, spotřebitelské chování, marketing v mezinárodním prostředí, brand building, PR a média či řízení projektů.
Studium bude probíhat během sedmi víkendových setkání a jednom outdoorovém seberozvojovém kurzu. Každou z probíraných specializací si studenti navíc vyzkouší na reálných projektech. „Výukové bloky na sebe navazují a ve výsledku tvoří celek, který má skutečně smysl. Cena celého studia tak vyjde výrazně výhodněji, než kdyby si studenti měli platit jednorázové vzdělávací kurzy v různých institucích,“ vysvětluje Koleňák s tím, že za jednoleté studium studenti zaplatí 69 tisíc korun.
-stk-