Online supermarket Rohlik.cz se letos chystá rozvíjet svou privátní značku Rohlík. V současnosti je dostupná v kategoriích uzenin, jogurtů, oříšků, sušených plodů a hotových jídel, včetně polévek. Více se jí podle informací MediaGuru.cz začne věnovat v březnu. Spolu s tím souvisí i test různých typů obalů respektujících nároky na udržitelnost a rozšiřování segmentu produktů v sekci Otoč obal.
Rohlik.cz na privátních značkách spolupracuje se zavedenými společnostmi: jogurty pro něj vyrábí Hollandia, uzeniny firma Le&Co – Ing. Jiří Lenc a polévky vaří Restaurant Šubrt.
Dále se bude Rohlik.cz věnovat rozvoji a rozšiřování svého sortimentu, který nabízí přes 15 tisíc položek, a to jak produkty jako v supermarketu, tak výrobky speciálních obchodů, farmářů a lokálních producentů.
Loňský obrat Rohlik.cz se meziročně zvýšil o 60 % na více než 4 miliardy korun. Obchodu také vzrostl oproti roku 2018 více než dvojnásobně provozní zisk EBITDA na 60 milionů. „Posílili jsme v rámci iniciativy Čerstvě sklizeno spolupráci s lokálními dodavateli, aby zboží necestovalo přes půl světa, když nemusí. Zásadně jsme vylepšili klub Rohlíček, spustili Rohlík Chef a zahájili zahraniční expanzi úspěšným otevřením Kifli.hu v Maďarsku,“ shrnuje Tomáš Čupr, zakladatel a většinový majitel Rohlik.cz.
Kvůli ohleduplnosti k životnímu prostředí obchod rovněž využívá auta na CNG pohon a do roku 2025 chce celou svou flotilu ve městech převést na elektřinu. V loňském roce začal e-shop také automatizovat sklady. Aktuálně probíhá fáze implementace automatizace v pražské Liboci, která by měla být dokončena do začátku března 2020. Během letošního roku je v plánu navíc otevření dalšího skladu v Praze a stěhování do nového skladu v Brně.
E-shop Rohlik.cz nabízí rozvoz potravin, drogerie a dalšího zboží po Praze, Brně, Olomouci, Plzni, Hradci Králové, Pardubicích, Jablonci, Liberci a Prostějově v den objednání.
-stk-