Novým obchodním ředitelem mediální společnosti Burda Internatioanl CZ se od 2. ledna 2020 stal Vít Fiala. V pozici nahradil dosavadního obchodního ředitele Lea Kallistu, který po vzájemné dohodě ze společnosti Burda odešel. Kallista stál v čele obchodu Burdy více než dva roky.
„Hlavním cílem Víta Fialy na jeho nové pozici je plně využít potenciálu digitálních produktů a projektů, budovaných kolem lifestylových i special interest brandů portfolia Burda International CZ. Záměrem je nabídnout pro marketingové kampaně a podporu prodeje nové kombinace a možnosti využití printu, eventů, online projektů na míru, sociálních médií a nově i videí a podcastů," uvedla v dopise obchodním klientům generální ředitelka Burdy Petra Fundová.
Vít Fiala se v prostředí printové inzerce pohybuje dlouhodobě a vrací se do známého prostředí. V čele obchodního týmu Burdy stál do roku 2012, v obchodním týmu tehdy strávil téměř devět let. Později vedl i inzertní tým konkurenčního magazínového vydavatelství Bauer Media, ze kterého po akvizici společnosti mediální skupinou Mafra odešel loni v červnu. Loni v létě nastoupil na post zástupce obchodního ředitele Seznam.cz, zde ale pracoval jen několik měsíců.
Burda International CZ je vydavatelem řady lifestylových a ženských magazínů (Elle, Marianne, Marie Claire, Apetit, Joy, Svět ženy, Katka), jakož i zájmových časopisů (Burda, Venkov a Styl, Marianne Bydlení, Naše krásná zahrada, Pošli recept!, Náš útulný byt aj.) či PC titulů (Chip, Počítač pro každého). Na tiskovém trhu je čtvrtým nejsilnějším vydavatelem podle počtu oslovených čtenářů.
-mav-