Čínský výrobce televizorů TCL se začátkem roku stal novým Premium partnerem české fotbalové reprezentace. Bude jím minimálně na další dva roky, a doprovodí tak české fotbalisty i na letošní Euro, během něhož připraví speciální fanzónu.
Zároveň značka představila i svého lokálního ambasadora, kterým se stal někdejší fotbalista a trenér B týmu Viktorky Pavel Horváth. „Tohle byla příležitost, jak se alespoň trochu stát opět součástí národního týmu, a proto chci poděkovat TCL, že mi tuto příležitost dali,“ dodal ke svému novému angažmá Horváth.
Další spojení TCL se sportovním světem v Česku představuje spolupráce s Českou televizí. Konkrétně se firma stane od poloviny února generálním partnerem divácké ankety Gól týdne, měsíce a roku.
V neposlední řadě navázala TCL spolupráci s českým reprezentačním brankářem Tomášem Vaclíkem a jeho projektem 732x244. „Jedná se o můj autorský projekt, který jsem se rozhodl založit zhruba před rokem. Spočívá v tom, že lidé fotí branky z celého světa a pak je nahrávají na mé webové stránky. Rozměry fotbalové branky jsou všude stejné, ale každá je vlastně úplně jiná. Hodně vypovídá o okolním prostředí, kultuře, o přístupu k fotbalu v daném místě. Sám také aktivně přispívám a tuším, že je tam už okolo 100 branek. Zahlédl jsem tam dokonce branku z Iráku nebo souostroví v Severním ledovém oceánu,“ popisuje Vaclík.
-stk-