CNN Prima News startuje svou marketingovou kampaň

pátek, 7. února 2020, 09:50 TV, Reklama MediaGuru

Kampaň ke spuštění zpravodajské televize CNN Prima News bude mít několik fází a postupně má nabírat na intenzitě.

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

CNN Prima News spouští svou marketingovou kampaň. Televizní spoty a prémiové outdoorové plochy lákají ke sledování připravované stanice výzvou Buďte u toho. Vizuálu dominuje mikrofon na modrém pozadí s atypickým trojúhelníkovým nástavcem v barvách CNN Prima News. Kampaň je zatím ve své první fázi a v následujících dnech a týdnech má nabírat na intenzitě, uvedla v pátek televize Prima.

„Zpravodajský projekt CNN Prima News bude nejen o důvěryhodnosti a rychlosti, ale i srozumitelnosti sdělení informací divákům. A to vše v nejmodernějším zpravodajském studiu ve střední Evropě. Chceme kampaní ještě více umocnit význam uvedení CNN Prima News, protože start vysílání patří mezi přelomové okamžiky. Připravujeme vše s maximální péčí a do nejmenších detailů,“ sdělil generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.

„Jsme si vědomi toho, že tvoříme jednu z nejvýznamnějších marketingových kampaní v historii naší televize. Na kampani se podílí široký tým našich nejlepších lidí, který je posílen o Petra Závorku, dlouholetého Art Directora ČT24. Poprvé spolupracujeme i s těmi nejprotřelejšími kreativci, kteří se zapsali do historie české reklamy,“ přiblížil marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha.

Kreativní koncept kampaně připravila agentura Espresoo, v jejímž čele stojí Eda Kauba, dlouholetý kreativní ředitel Euro RSCG, Havas nebo Ogilvy, a Vilém Kabzan. Část kampaně na sociálních médiích pak vznikla ve spolupráci s Ondřejem Hüblem, kreativním ředitelem Saatchi & Saatchi. Základní grafickou výbavu připravovalo americké studio Renderon, které pracuje pro televize ABC, NBC, FOX a CNN.

Zdroj: FTV Prima

„Kampaň bude mít několik fází a bude nabírat na intenzitě. Ve fázi teasingu se zaměříme na promo přes všechny naše televizní kanály, doplněné prémiovými outdoorovými plochami a následně i komunikací v dalších online a tiskových médiích, včetně ambientu,“ dodal Aleš Pýcha.

Prima označuje CNN Prima News jako multimediální zpravodajskou platformu, která má nabízet zpravodajský servis nepřetržitě 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Díky spolupráci se sítí skupiny CNN chce informovat diváky v reálném čase i z míst, kam se většina ostatních redakcí dostane obtížně.

CNN Prima News bude dostupná v terestrickém vysílání i v nabídce kabelových, satelitních operátorů a také přes IPTV. CNN Prima News už má i pozici v terestrickém celoplošném vysílání DVB-T2. Vysílat bude v českém jazyce a stane se devátou stanicí v portfoliu skupiny Prima. Přesný termín zahájení vysílání stále není znám, mělo by se tak ale stát v prvním čtvrtletí letošního roku.

-mav-