Gambrinus končí s plastem, v kampani „cinká lahvovým“

pátek, 7. února 2020, 15:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Gambrinus v aktuální kampani upozorňuje na to, že ukončil prodej svého piva v PET lahvích.

Klíčový vizuál k aktuální kampani značky Gambrinus, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Klíčový vizuál k aktuální kampani značky Gambrinus, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Značka Gambrinus od začátku letošního roku přestala nabízet své pivo v PET lahvích. Kromě toho začne používat také 100% recyklované plastové fólie, do kterých jsou baleny větší počty plechovek. Díky tomu celkově sníží produkci plastu o 334 tun ročně. O svém počinu dává nyní vědět v aktuální kampani, v níž „cinká lahvovým“. 

„Rozhodnutí ukončit výrobu Gambrinusu v plastu je prvním velkým krokem na cestě k udržitelným obalům v rámci celého portfolia Plzeňského Prazdroje a je součástí dlouhodobé širší strategie udržitelnosti celé společnosti. Ještě letos pak ukončí prodej piva v PET lahvích také značka Radegast a postupně budou následovat další naše pivní značky – Velkopopovický Kozel, Primus, Klasik,“ uvedl na dotaz MediaGuru.cz Jakub Marek z marketingu značky Gambrinus.

Kampaň „Končíme s plastovým, cinkejte lahvovým“ běží v tisku, outdooru, rádiu, na internetu a v místě prodeje. K vidění bude po celý únor, v online prostoru do 10. března.

„Lahváče cinkají během celého svého životního cyklu. Když je neseme v síťovce z obchodu, v přepravkách v průběhu závozů i při vkládaní do automatu na vratné lahve. A nejvíc samozřejmě cinkají u přípitku s blízkými, třeba u sledováni fotbalu či grilování na zahradě. Právě to jsou momenty, které si při zvuku cinkání vybavujeme v paměti. Vyvolávají v nás nostalgii. To pivo v PETkách nikdy nedokáže, objasňuje myšlenku Michal Dvorský, art director agentury Triad Advertising, která je pod kampaní podepsána.

Spot uvidí spotřebitelé na Youtube či na Seznamu. Na melodii cinkání je postavena i trojice rozhlasových spotů. Produkci zajistila reklamní agentura ve spolupráci se společností Goodie Baddie. Na režisérskou židli usedl Jakub Machala. Mediální plánování i nákup má na starosti Wavemaker.

Vedle změny v obalové strategii se pivovar letos stal také partnerem iniciativy „Ukliďme svět, ukliďme Česko“. Finančně podpoří její aktivity, díky nimž bude z přírody vysbíráno a vytříděno zhruba 640 tun odpadu. „Tato spolupráce vyvrcholí v sobotu 4. dubna, kdy se vydají desetitisíce dobrovolníků uklidit nepořádek z tuzemských obcí, měst a především přírody. Během loňského roku se jich zapojilo přes 150 000,“ dodává Jakub Marek.

-stk-