Krušovice na internetu rozvíjí koncept královské volby

úterý, 11. února 2020, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

V online prostředí pivo Krušovice pracuje s myšlenkou, že královská volba není těžká.

Zdroj: Repro YT Isobar CR

Zdroj: Repro YT Isobar CR

Společnost Heineken rozvíjí v digitální kampani své značky Krušovice koncept královské volby, který uvedla na podzim loňského roku.

V sérii čtyř online spotů, které budou k vidění na sociálních sítích, ukazuje pivo jednoduchost a jednoznačnost rozhodování, když má člověk své zásady. Prostřednictvím řečnických otázek se na diváka obrací herec a moderátor Justin Svoboda, jenž se zhostil hlavní role i v televizní reklamě.

„Jsem nesmírně rád, že se režisérovi povedlo využít hereckých schopností hlavního aktéra, které jsou od hlavního ATL posunuty více do dramatičnosti a pro konkrétní cílové skupiny. Kampaňové výstupy hrají ve vzájemné synergii, čehož budeme chtít využít v rámci programatických scénářů,“ popisuje manažer značky Jiří Coufal.

Koncept pro nadlinkovou komunikaci vznikl v dílně agentury DDB. Pod digitální částí je podepsána agentura Isobar. Produkci spotů zajistila společnost DOIT.films. Režie se ujal Prokop Motl, za kamerou stál Gašper Šnuderl. O mediální plánování online kampaně se stará Adexpres.

-stk-