Margot podporuje bílou variantu, chystá změny v portfoliu

středa, 12. února 2020, 14:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Margot komunikuje svou bílou variantu. Zároveň je součástí multibrand tyčinkové kampaně. V plánu má zjednodušení portfolia i další novinku.

Klíčový vizuál ke kampani na Margot bílou, zdroj: Nestlé

Klíčový vizuál ke kampani na Margot bílou, zdroj: Nestlé

Tyčinka Margot spustila kampaň na svou novinku v bílé variantě. Zároveň je značka součástí multibrand tyčinkové kampaně, kde jsou podpořeny i další značky z portfolia Nestlé.

„Margot Bílá je největší novinkou v historii značky Margot z hlediska očekávaného výkonu. Posiluje základní portfolio 90 g variant a věříme, že přinese vysoké inkrementální prodeje díky oslovení milovníků bílých čokolád a polev. Bílé varianty tyčinek obecně dosahují výkonu až 30 % základní varianty, jejich prodeje rostou rychleji než celý trh čokoládových tyčinek a jsou vnímány jako jemnější a lehčí,“ popisuje na dotaz MediaGuru.cz Tereza Dvořáková, brand manažerka společnosti Nestlé.

Bílá varianta byla uvedena na trh v loňském roce na podzim. Nyní je dostupná ve všech řetězcích moderního trhu, stejně jako ve většině obchodu trhu tradičního. Na podzim ji podpořila kampaň v místě prodeje a televizi, doplnil ji i sampling na vybraných akcích. Nyní probíhá kampaň v outdooru v šesti největších městech republiky.

Zároveň je značka součástí multibrand tyčinkové kampaně, která komunikuje v televizi, outdooru a místě prodeje čtyři největší značky dohromady – vedle Margot se jedná i o Kaštany, Banány a Kofilu. „Další podpora značky bude probíhat především ve druhém pololetí tohoto roku,“ přibližuje Tereza Dvořáková s tím, že mediamix bude zachován.

V plánu je i práce s portfoliem Margot. „Momentálně je velmi široké a od spotřebitelů víme, že trochu matoucí. Proto se ho chystáme zjednodušit a ulehčit spotřebitelům orientaci jak pomocí nového designu, tak revizí portfolia. Zároveň chystáme další velkou novinku, kterou ocení náročnější spotřebitelé vyhledávající produkty s přidanými benefity, v současné chvíli však nemůžu více prozradit,“ vysvětluje Tereza Dvořáková.

Základní portfolio v současnosti tvoří klasická Margot, její porcovaná varianta Margot 4Mini a nová Margot Bílá, z velkých 90 g variant ještě Margot s rozinkami a Margot Exotic, u které se po roce měnila příchuť – spotřebitelé mohli ochutnat Pomeranč, Citron se zázvorem a momentálně Maracuju. Dále jsou k dispozici čtyři menší 50 g varianty – klasická Margot, Margot Artemis, Margot Duo Kokos a Margot Mojito. V roce 2018 také Margot vstoupila na trh bite size s produktem Margot Kuličky, který je dostupný ve variantě v hořké a v bílé čokoládě.

-stk-