Prima zvýšila cenu sponzoringu u seriálu Slunečná

úterý, 4. února 2020, 07:30 TV MediaGuru

Sponzoring u seriálu Slunečná je v současnosti nejdražším z pořadů televize Prima.

Slunečná, zdroj: FTV Prima

Slunečná, zdroj: FTV Prima

Televize Prima zvýšila po úspěšném startu cenu sponzoringu u seriálu Slunečná. Podle nového ceníku vyjde cena za dva sponzorské vzkazy u jednoho dílu seriálu Slunečná na 295 tisíc Kč. Seriál Slunečná je tak v současnosti sponzorsky nejdražším pořadem televize Prima.

Oproti začátku letošního roku, kdy ještě nebylo zcela jasné, jak se nový seriál uvede, se cena sponzoringu seriálu Slunečná  zvýšila v průměru o necelých 30 procent. Ostatní ceny u sponzoringu pořadů TV Prima zůstávají beze změny. 

K cenově nejvyšším z pohledu sponzoringu patří další pořady v hlavním vysílacím čase Primy. Jde např. o seriál Modrý kód, kde je cena za dva sponzoringové vzkazy u jednoho díla nastavena podle ceníku na 260 tis. Kč, nebo u pořadu Show Jana Krause, kde se pohybuje na 231 tis. Kč.

Seriál Slunečná se začal vysílat od 11. ledna. Jeho průměrná sledovanost zatím dosahuje včetně předpremiéry v průměru 1,23 mil diváků (share 30,4 % v divácké skupině 15+). 

-mav-