Nová stanice ČT3 si za první týden vysílání připsala průměrný podíl na sledovanosti ve výši 2,45 % v divácké skupině 4+. Jde o celodenní výsledek, pokud by se zohlednil pouze čas vysílání ČT3 (od 9:00 do 17:25), je podíl na sledovanosti vyšší, představuje víc než 7 %.
Start kanálu ČT3 také nejvíce promluvil do postavení TV stanic na televizním trhu v uplynulém týdnu (tj. týden č. 13 od 23.3. 2020), ukazují data Nielsen-Admosphere.
V minulém týdnu byl stále nadprůměrný zpravodajský kanál ČT24. Ve srovnání s týdnem č. 12 (od 16.3.) se mírně zvýšil podíl hlavních stanic TV Nova a TV Prima.
Nejsilnějšími televizními stancemi zůstaly v minulém týdnu Nova a ČT1, následují Prima a ČT24.
Podíl vybraných TV stanic v týdnu č. 13/2020, 4+, celý den
13. týden 2020 | share 4+ (%) |
Nova | 19,23 |
ČT1 | 16,49 |
Prima | 12,07 |
ČT24 | 8,60 |
ČT2 | 3,79 |
Nova Cinema | 3,38 |
TV Barrandov | 2,49 |
ČT3 | 2,45* |
Prima Cool | 2,38 |
ČT :D | 2,30* |
Prima Max | 2,26 |
Prima Krimi | 2,03 |
Prima Zoom | 1,86 |
Prima love | 1,77 |
Nova Action | 1,68 |
Nova 2 | 1,38 |
Kino Barrandov | 1,13 |
Nova Gold | 1,07 |
Barrandov Krimi | 1,04 |
-mav-