Slunečná půjde jen v úterý, seriál Einstein se odkládá

středa, 18. března 2020, 14:40 Aktuality, TV, Koronavirus na jaře 2020 MediaGuru

Televize Prima oznámila další změny v programu, seriál Slunečná půjde jen jednou týdně.

Slunečná, zdroj: FTV Prima

Slunečná, zdroj: FTV Prima

Skupina Prima kvůli mimořádným opatřením omezuje natáčení některých pořadů a mění od pátku 20. března plánované programové schéma na hlavním kanále Prima i ostatních tematických kanálech.

Seriál Slunečná bude možné od příštího týdne sledovat pouze v úterý, ve čtvrtek večer se na obrazovky vrátí seriál Vinaři. Páteční večery, které měly patřit novému pořadu Zlatá maska, nahradí Máme rádi Česko a v sobotu večer se do vysílání vrací reprízy seriálu Temný kraj. Prima tak odsouvá i nasazení seriálu Einstein.

„Naše výroba vlastních pořadů je momentálně omezena kvůli mimořádným opatřením vlády ČR, kdy jednak nemůžeme pokračovat v natáčení vybraných pořadů, zároveň také ale musíme dbát na zdraví našich zaměstnanců i spolupracovníků, kteří se na postprodukci pořadů podílí, což nám neumožňuje dokončení některých již natočených a plánovaných pořadů. Proto jsme se po důkladném zvážení rozhodli některé pořady odložit na podzim,“ uvedl Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.

V pondělí a ve středu tak pokračuje Modrý kód, v úterý Slunečná, ve čtvrtek jdou nově Vinaři, v pátek Máme rádi Česko a v sobotu Temný Kraj.

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

Do odvolání nepoběží ani premiérové díly Show Jana Krause a talkshow Na Pavláska od 14. dubna vystřídá Poklad z půdy. Velké Zprávy i Partie se nadále natáčí a vysílají beze změn, i u pořadu Prostřeno! nadále běží premiérové díly.

Skupina Prima ve spolupráci s pořadem Modrý kód a s Českým červeným křížem rozjela také vlastní osvětový projekt, ve kterém tváře Modrého kódu edukují veřejnost nejen o základech první pomoci. Veřejnost se tak dozví tipy, jak správně dodržovat hygienu či eliminovat riziko nákazy koronavirem. Kampaň #nositrouskujeprima poběží nejen v rámci médií a sociálních sítí skupiny Prima, ale bude podpořena i inzercí v tištěných a online médiích.

„Mimořádná opatření proti koronaviru reflektujeme nejen v osvětové kampani s populárními tvářemi Modrého kódu, ale i na našich sociálních sítích, kde jsme spustili výzvu #nositrouskujeprima, ve které společně s našimi známými tvářemi nabádáme lidi, aby se nestyděli nosit roušku,“ dodává generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.

Štáb Modrého kódu věnoval své roušky, které měl nakoupené na natáčení, Fakultní nemocnici v Motole. Zároveň skupina Prima nakoupila i 50 000 ochranných roušek pro lékaře.

-mav-