Vodafone zavádí nový koncept prodejen

středa, 4. března 2020, 12:20 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Vodafone má nový koncept prodejen inspirovaný aktuálními trendy v retailu, jsou kompletně digitalizované včetně cenovek. První je v pražské prodejně v OC Letňany.

Zdroj: Vodafone/Wellen

Zdroj: Vodafone/Wellen

Společnost Vodafone se rozhodla přestavět své kamenné prodejny a vyvinula ve spolupráci s agenturou Wellen nový koncept inspirovaný aktuálními trendy v retailu. Jako první je novinka k vidění v nové prodejně v Praze v obchodním centru Letňany. Prodejny budou kompletně digitalizovány, včetně cenovek, mají mít prémiový design a funkční řešení v souladu s principy udržitelnosti. Pilotní prodejna Vodafone v OC Letňany má tak patřit v České republice k prvním, které uplatňují princip PHD (physical, human, digital).

Prodejna má připomínat domov a jednotlivé prodejní zóny pak místnosti v něm, zdroj: Vodafone/Wellen

Prodejna má připomínat domov a jednotlivé prodejní zóny pak místnosti v něm, zdroj: Vodafone/Wellen

Vodafone se dlouhodobě zaměřuje na celé spektrum řešení, z nichž mnohé souvisí s domácností. Prodejna má proto spíše připomínat útulný domov, kam se zákazník rád vrací. Prodejní zóny představují jakési tematické pokoje, ve kterých se prezentují jednotlivé kategorie nabídky operátora. Nechybí ani herna nebo pomyslná sbírka motýlů. Celkový dojem dokresluje na míru navržený nábytek s důrazem na design i funkčnost.

Vodafone zve zákazníka třeba do kuchyně, která průběžně servíruje top desítku produktů, zdroj: Vodafone/Wellen

Vodafone zve zákazníka třeba do kuchyně, která průběžně servíruje top desítku produktů, zdroj: Vodafone/Wellen

Digitální nosiče, do kterých agentura Wellen průběžně vytváří animovaný obsah, nahradily tiskové plochy. Stejně tak papírové cenovky nahradila digitální verze. Do konceptu jsou zakomponovány také interaktivní prvky, například senzor, který při přiblížení zákazníka mění prezentovaný obsah. 

-zue-