Společnost Witty Trade, jež na českém trhu distribuuje čínské mobilní zařízení Xiaomi, si na správu českých kanálů značky na Instagramu a Facebooku vybrala agenturu Socialsharks. Ta se o sítě Xiaomi stará od února letošního roku, kromě telefonů na nich bude komunikovat i chytrou domácnost.
Xiaomi se doposud na svých sítích zaměřovalo na růst fanouškovské základny, s novou agenturou se strategie mění. Důraz bude kladen také na výkonnostní kampaně a prohloubení povědomí o značce. Využívat k tomu bude jednoduché vizuály a zdůrazní KSP jednotlivých produktů.
Součástí nové spolupráce je také péče o zákazníky na Facebooku, Instagramu a jiných online platformách a následné budování komunity. Cílem je budování povědomí o Xiaomi, jako lídrovi na poli technologií a propagace produktového portfolia značky.
„Xiaomi má samo o sobě spoustu věrných příznivců a fanoušků. Proto jsme zvolili strategii, díky které naplno využijeme potenciál sociálních sítí. Plánujeme tak přivést klientovi nové zákazníky, oslovit další cílové skupiny a zároveň posilovat loajalitu stávajících zákazníků. Chceme, aby se uživatelům dostala stejná odborná péče jako na prodejně, proto jsme se chopili péče o zákazníka více komplexně. Díky tomu nejen že posilujeme pozitivní sentiment kolem značky, ale zároveň poskytujeme i technickou podporu,” říká Nikol Stolle, CEO Socialsharks.
-stk-