Bohemia Energy připravila kampaň za týden, hrají Liška a Daniel
Hlavními postavami nové kampaně Bohemia Energy jsou opět Marek Daniel a Pavel Liška.

Zdroj: Bohemia Energy
Příprava nové reklamy společnosti Bohemia Energy trvala od prvního nápadu do odvysílání v televizi méně než týden. Jde tak o jednu z nejrychleji připravených českých reklamních kampaní, uvedla ve čtvrtek Bohemia Energy. Hlavními postavami kampaně jsou opět Marek Daniel a Pavel Liška.
Kampaň, která reaguje na koronavirovou pandemii, startuje v pátek 10. dubna. Jejím cílem je upozornit na nově zavedenou službu firmy, kterou je elektronický podpis, umožňující zákazníkům uzavírat smlouvy kompletně ze svých domovů.
„Šlo o rychlou akci, reklama se zrodila v rekordním čase. V pondělí přišel nápad a zrodil se scénář, v úterý se natáčelo u Marka Daniela na chatě, ve středu se dotočil zvuk pro voice over a udělala rychlá postprodukce a ve čtvrtek ráno se už odevzdávalo do TV. A od pátku už to diváci uvidí na obrazovkách,“ uvedl Robert Chmelař, marketingový ředitel Bohemia Energy.
Zdroj: Bohemia Energy
Reklama je postavená na formátu videohovorů. Pavel Liška volá od šicího stroje, na kterém šije roušky, „režisérovi“ Marku Danielovi s tím, že by mohli natočit reklamu na dálku, aniž by museli někam chodit. „Režisér“ nápad zamítne, protože se to pro natáčení reklamy nehodí, pro změnu dodavatele je ale možnost vše vyřídit z domu ideální.
Režisérem reklamy je Pavel Nosek, na spotu se podílela reklamní agentura Momentum Czech Republic a produkční firma Procoma.
-mav-