Internet Info uspořádá jarní konference v online prostředí
Konference Umělá inteligence 2020, Nástroje v marketingu a Jak efektivně pracovat s influencery se uskuteční online.
Pořadatel odborných konferencí Tuesday Business Network (Internet Info) reaguje na současnou situaci. Část konferencí plánovaných na jarní sezónu přesunuje na podzim, část uspořádá online a představí i několik nových online projektů.
Během května a června uspořádá celkem čtyři onlinové konference. První z nich je Umělá inteligence 2020, která se bude konat 19. května a pro všechny zájemce je zdarma. Jejím tématem budou praktické přínosy využití strojového učení a umělé inteligence při řízení podniků a dopady nových technologií na IT oddělení firem. Vystoupí zde například odborník na umělou inteligenci Jiří Materna, který se zaměří na možnosti jejího využití v boji proti pandemii koronaviru. Profesor Jan Šedivý z ČVUT zase představí umělou inteligenci v podobě robota Alquista. Ondřej Háva pak vysvětlí možnosti a využití text miningu, tedy zpracovávání dokumentů prostřednictvím strojového učení.
Další konferencí, která proběhne online 26. května, jsou Nástroje v marketingu. Ta je určená všem, kteří chtějí mít přehled o nejnovějších trendech a efektivních marketingových nástrojích na trhu. Má přinést praktické příklady, jak s nimi pracovat. Představí se tak mimo jiné nástroj pro analýzu klíčových slov Marketing Miner, pro správu a tvorbu obsahu na sociálních sítích Kontentino, pro komunikaci značek s influencery Lafluence či pro tvorbu a rozesílání personalizovaných e-mailů SmartEmailing. Na program se můžete podívat tady.
V červnu pak proběhnou dvě konference online pod hlavičkou Marketing Meeting. První z nich s názvem Jak efektivně pracovat s influencery se uskuteční 2. června. Zaměří se na to, v jakých případech je volba komunikace formou spolupráce s influencerem vhodným řešením a jak ji efektivně nastavit. Jaké možnosti to přináší v současné době ovlivněné pandemií koronoviru, představí ve své přednášce Jitka Altman z komunikační skupiny Kindred. S právními aspekty pak diváky seznámí Andrea Pavelcová z eLegal a další speakeři budou brzy představeni.
Čtvrtou, zcela novou online konferencí, pak bude 16. června Marketing v době (korona)krize, která se soustředí na to, jaké největší problémy i příležitosti současná doba značkám přinesla a jak si s tím některé z nich poradily. Chce nabídnout konkrétní data a praktické case studies včetně predikce dalšího vývoje marketingového trhu.
Hned z kraje podzimu pak proběhnou tradiční konference pořádané Tuesday Business Network přesunuté z jarní sezóny. První z nich bude BRANDstorming 3. září, následovat budou Mobile Internet Forum 9. září a Content First 24. září. Všechny změny i novinky jsou k dispozici na webu Tuesday.cz.
-mav-