První ročník online konference Nástroje v marketingu chce představit praktické nástroje, které mohou marketéři ve své práci využít. Konference proběhne 26. května online.
Konkrétně půjde o nástroje pro tvorbu chatbotů a příklady z praxe při jejich implementaci do marketingové strategie. Dále nástroj pro správu obsahu na sociálních sítích nebo pravidla pro vypracování brand manuálu.
Na programu jsou tyto přednášky:
- Výkonnější e-mailing? Jednoduše automatizovaně
Jak přestat rozesílat klasické newslettery, které mají na klienty nedostatečný dopad, a zefektivnit své e-mailingové kampaně? Výraznou změnu mohou přinést automatizované e-mailové kampaně propojené s dalšími kanály. Jak se na e-mail marketing dívat globálněji a využít všech možností, prozradí Ondřej Ratajský ze SmartEmailing.
- Jak plánovat obsah na sociálních sítích a ušetřit tak 40 % času?
Kontentino je nástroj pro správu obsahu na sociálních sítích. O tom, jak získat více času třeba na kreativitu, jak dobře plánovat příspěvky nebo jak zjistit, jaký obsah je nejvýkonnější, bude mluvit Hana Nováková.
- Jak ujistit zákazníka v online prostředí, že se věnujeme právě a jen jemu?
Ekaterina Obolenskaya a Daniel Urminský ze společnosti Isobar představí účastníkům pokročilé funkcionality jedné z nejrozšířenějších platforem pro omnikanálovou zákaznickou komunikaci, konkrétně se zaměří na nástroje pro personalizovanou komunikaci.
- Analýza klíčových slov: jak ji zpracovat a kdy dává smysl?
Jak komplexně nahlížet na analýzu klíčových slov, kdy dává smysl se do ní pustit a jak správně využít data, která díky ní získáme, poradí Filip Podstavec, který působí ve společnosti Marketing Miner.
Uvedená témata jsou jen výběrem, s celým programem je možné seznámit se na stránkách akce. Pro účast na konferenci stačí vyplnit přihlašovací formulář.
-mav-