McCann zakládá divizi na propojení značek s esportem

čtvrtek, 23. dubna 2020, 07:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

McCann Prague rozšiřuje své portfolio. V rámci nové divize chce propojovat značky se světem počítačových her.

Zdroj: McCann

Zdroj: McCann

Agentura McCann Prague zakládá novou divizi. Pod názvem Good Game se zaměří na propojení značek a esportu. Jejím cílem bude pomáhat značkám zorientovat se v komplexním herním prostředí plném herních agentur, influencerů a týmů a umožnit jim růst v dnešní digitální době.

„Už několik let jsme si hráli s myšlenkou, že založíme divizi zabývající se propojením světa esportu a značek,“ popisuje Michal Míka, account director agentury McCann Prague, jež se sama účastní již dva roky esportové turnaje firem. „Současná situace nás ale vedla k tomu, že vše urychlíme a nabídneme naše know-how stávajícím i novým klientům okamžitě. Protože právě v tomto období bude hrát esport a domácí zábava ještě významnější roli než kdykoliv předtím,“ dodává s tím, že součástí nové divize se stane i Ladislav Dyntar, zakladatel organizace eSuba. 

Výzkum: Esport v dospělé populaci sleduje 900 tisíc lidí

pondělí 6. dubna 2020

V této oblasti spolupracuje McCann například s mobilním operátorem Vodafone. Prvním projektem nové divize je v rámci iniciativy Pomoc nemocnicím založení herní akademie, jež pomůže vytíženému zdravotnickému personálu zabavit jejich děti.  Značkám nabízí na míru šité firemní turnaje a dětské herní akademie, které mohou mnoha jedincům usnadnit dobu strávenou v karanténě.

-stk-