Mobilboard spustil děkovnou kampaň na obrazovce v Praze
K propagaci využil digitální LED obrazovku, kterou provozuje v Praze na Národní třídě.
Mobilboard, dodavatel outdoorové reklamy ve veřejné dopravě, zareagoval na události posledních dnů děkovnou kampaní pro aktuálně nejvíce zkoušená odvětví a povolání. Na vlastní náklady spustil kampaň pod názvem „Hrdinové dneška, kteří jedou na maximum“. K propagaci využil digitální LED obrazovku, kterou provozuje v Praze na Národní ulici.
„Hlavním záměrem této kampaně bylo vyjádřit naši podporu všem nejvíce zkoušeným a vytíženým povoláním, která vynakládají každodenně maximální úsilí pro zajištění chodu základních potřeb nás všech,“ uvedla Martina Šuchmová, marketing managerka Mobilboard.
Firma kromě tohoto média poskytuje v těchto dnech službu dopravcům, kdy zdarma nasazuje do Wi-Fi v MHD aktuální welcome page s informacemi pro cestující týkající se použití roušek a info o provozu MHD.
-mav-