Od 2. dubna zavádí obchodní řetězec Tesco novou službu v rámci své nabídky nakupování online. Má název Tesco Zásilka a mohou ji využít zákazníci i z těch oblastí České republiky, kde zatím není možné nakupovat prostřednictvím služby Tesco online nákupy. V balíčku najdou 24 nezbytných potravin a základní drogerie, který kurýři doručí až ke dveřím.
„Tesco Zásilka je určena především těm zákazníkům, pro které je nyní obtížné se dostat do obchodů a nakoupit si,“ uvedl Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.
Tesco Zásilka by měla být doručena nejpozději do tří pracovních dní. Zákazníci najdou v předem připravené zásilce například těstoviny, luštěniny, konzervy či další trvanlivé potraviny. Obsahuje i toaletní papír či papírové kapesníky. Obsah každého balení je sestaven tak, aby 1 až 2 osobám zajistil základní potraviny na celý týden.
Fixní cena za jednu zásilku je 749 Kč včetně dopravy. Každé balení obsahuje stejné množství a stejný typ produktů. Zákazníci si nemohou jednotlivé položky v rámci zásilky měnit, vždy je nutné objednat celou zásilku. Objednávat lze online nebo prostřednictvím mobilní aplikace vždy pouze jednu Tesco Zásilku za den.
Tesco Zásilka je doplňkovou online službou vedle již fungující služby Tesco online nákupy, která je nyní dostupná pro více než 5 milionům zákazníků. Aby se uspokojila zvýšená poptávka po doručování nákupů domů, navýšilo Tesco kapacitu volných termínů pro doručování o 20 %.
Službu, nabízející rozvoz trvanlivých potravin, začal v minulých dnech nabízet i online supermarket Rohlík.cz.
-zue-