Digitální Story TLRS, Topic PR, stratégové a kreativci z Triple Bang Agency a vývojáři Dev Bros se spojili ve skupině Near & Dear. Tu nově tvoří padesát profesionálů z jednotlivých oborů. Základní filozofií skupiny má být lidský přístup, osobní spolupráce klíčových manažerů, flexibilita, pracovní a cenová efektivita.
Skupinu vlastní z 50 % Piero Šesták, 25 % Šimon Vodrážka a 25 % Jakub Novák, v průběhu letoška skupina dokončí vstup také do všech zakládajících agentur. Společný obrat firem za loňský rok přesáhl 40 milionů korun.
Near & Dear Group aktuálně spolupracuje s desítkami klientů, mimo jiné s Imperial Brands, Grohe, Škoda Auto nebo Henkel.
„Chceme vytvořit platformu pro další společný růst, přibírat nové agentury, které nás dále doplní a následně pomáhat projektům, do kterých můžeme investičně vstoupit a posouvat je,“ říká ředitel Near & Dear Piero Šesták.
Největší ze skupiny, digitální agenturu Story TLRS, nově řídí Adéla Marešová z pozice CEO a Slávek Nejedlý z pozice COO. Topic PR vede její zakladatel Karel Pluhař. Foto a video produkci Více než Video má na starosti Šimon Vodrážka. Triple Bang zastupuje Tomáš Urbánek, který stojí i na dalších dvou zakladatelích - Radkovi Schenkovi a Pavlovi Čadovi; Dev Bros rozvíjí Slávek Nejedlý.
S novým názvem vznikla také nová vizuální identita, nový je i slogan „Působíme tam, kde můžeme věci posunout kupředu“. Ten odkazuje na cílenou komunikaci, ale také na kompletní start nových projektů nebo rozvoj již fungujících. Nejvýznamnějším je rozjezd coworkingového hubu K10 a následný prodej majoritního podílu skupině Hub Ventures působící na českém trhu pod značkou Impact Hub, který proběhl ještě před oficiálním zformováním celé skupiny. Nyní je pod skupinou např. český surfový shop a značka Surfr.