Městská firma Prague City Tourism (PCT) zve v nové kampani od Brainz Studios české turisty na návštěvu hlavního města. Hlavní tváří je herec a zpěvák kapely Monkey Business Matěj Ruppert. Spot je součástí marketingové kampaně Magistrátu hl. m. Prahy na podporu cestovního ruchu V Praze jako doma.
„Jako hlavní motiv jsme zvolili zlatý klíč k metropoli. V minulosti jej magistrát předával významným osobnostem, letos ho v hero spotu z rukou Matěje Rupperta nabídneme všem. Praha bude tentokrát bez davů a se spoustou zážitků zdarma, jako doma,” vysvětluje koncept jeden ze spoluautorů Jakub Smoljak.
Kampaň propaguje bodový systém, který Magistrát představil v rámci nového plánu na restart cestovního ruchu na počátku června. Výměnou za noc v pražském hotelu návštěvníci dostanou poukázky na vybrané služby, jako je vstup do botanické či zoologické zahrady, planetária, Muzea a Galerie hlavního města Prahy a mnoho dalších atraktivních míst. Výsledná kampaň, kterou Brainz Studios vytvořili ve spolupráci s filmovou produkcí Boogie Films, vznikla pouhých tří týdnů.
Komunikace kombinuje online, social, print a out-of-home. Všechny složky pak společně odkazují na web vprazejakodoma.cz. Kampaň poběží napříč českými regiony od července do konce září. Výhledově se rozšíří také na sousední země, odkud budou lidé moci přicestovat.
Za kreativním konceptem stojí Jakub Smoljak a kreativní ředitelé Petr Hanousek a Jan Patawa. Na projektu dále spolupracovali art director Filip Černý a za projektový management Dominik Chvojka a Michal Rodrigues Gondkovský. Web připravili UX designér Petr Slavík a vývojáři Ladislav Janeček a Ladislav Durchánek. Natáčení probíhalo v režii Novák & Nguyen.
-mav-