Průměrné CPM v síti R2B2 po Covid-19 roste
Po dvou měsících propadu se v květnu vrátila průměrná cena za prodanou reklamní impresi (CPM) opět k normálu.
Zatímco v kritických měsících březnu a dubnu spadla průměrná cena za tisíc prodaných reklamních impresí (CPM) v síti R2B2 o téměř 20 %, v pátém měsíci letošního roku se průměrná cena vrátila k dlouhodobému trendu a to dokonce o více než 2 % nad únorové výkony.
Růst CPM lze podle R2B2 spojit jednak s postupným uvolňováním covidových opatření a s tím související změnou uživatelského chování, a jednak také s opatrným odbržďováním marketingových investic, tedy alespoň ve vybraných segmentech.
„Bylo by nemístné hovořit o konci covidové krize. Pozitivní trend může být dočasný a důležitějším ukazatelem budou celkové objemy reklamních investic, přesto lze růst CPM považovat za sice drobný, ale povzbuzující faktor," konstatuje R2B2.
-mav-