T-Mobile a Czech Tourism chtějí společně pomoci domácímu cestovnímu ruchu a lokálním firmám společnou kampaní, která bude probíhat od 1. července do 31. srpna. Operátor podpoří návštěvy lokalit v České republice neomezenými daty na 24 hodin.
T-Mobile uvedl, že má v portfoliu cca 33 tisíc firem ze segmentu HoReCa, u nichž během krize došlo k poklesu provozu až o 80 %. V posledním měsíci je podle T-Mobilu patrný postupný návrat k fungování před krizí, netýká se to ale všech zákazníků. T-Mobile chce proto pomoct firmám navrátit se k provozu, a to zapojením do projektu #SpoluPoMagentove.
Do projektu je zapojeno cca 1700 míst po celé republice (historické a přírodní památky, koupaliště, památníky, muzea, restaurace, penziony, hotely). V těchto místech, která budou označena kartičkou s mapou ČR a QR kódem, mohou klienti T-Mobilu aktivovat neomezená data na celý den. Aktivace bude možná od 1. července 2020 nascanováním QR kódu či SMS s textem z letáku České léto. Obdrženým 14místním kódem zákazník v aplikaci aktivuje neomezený denní balíček. Nabídka platí pro všechny zákazníky T-Mobile (B2C i B2B) včetně majitelů předplacených karet. Seznam partnerů, u kterých jsou neomezená data zdarma k dispozici, bude průběžně aktualizován a bude od 1. července k dispozici na webové stránce projektu.
Hlavním vizuálním symbolem kampaně je přizpůsobená turistická značka v magentové barvě. Kampaň se objeví v outdooru, na sociálních médiích, v televizi a uvažuje se i o zapojení známých osobností. Podoba televizního spotu se zatím finalizuje. Za konceptem stojí agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií zajistila agentura MediaCom, o online a retail se postaral Proboston.
Podle výzkumu CzechTourism plánuje letos trávit dovolenou v ČR 79 % lidí. Ne všichni ale zatím vědí, kam na dovolenou v Česku vyrazí. CzechTourism už před několika týdny spustil kampaň #světovéČesko s cílem motivovat české obyvatele, aby objevovali Českou republiku. Na internetu běží na sociálních sítích a na portálu kudyznudy.cz.
-mav-