Baileys uvádí jahodovou limitku, kvůli bojkotu bez podpory

čtvrtek, 9. července 2020, 10:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Od 23. července bude v nabídce řetězce Globus limitovaná edice Baileys Strawberry & Cream. Plánovaná kampaň se kvůli bojkotu Facebooku neuskuteční.

Limitovaná edice Baileys s příchutí jahod a smetany, zdroj: Stock Plzeň-Božkov

Limitovaná edice Baileys s příchutí jahod a smetany, zdroj: Stock Plzeň-Božkov

V omezeném počtu 1000 lahví bude v nabídce limitovaná edice likéru Baileys s příchutí jahod a smetany. K dostání bude pouze v obchodním řetězci Globus, kde dostanou zákazníci k nákupu Baileys Strawberry & Cream také balení čerstvých jahod. 

„Limitovaná edice Strawberries & Cream vyniká osvěžující chutí jahod ve spojení se smetanou a vanilkou, kterou si spotřebitelé vychutnají nejlépe v čisté podobě na ledu, anebo v kombinaci se zmrzlinou a dalšími dezerty. Předpokládáme, že s příchutí budou spokojeni všichni milovníci originální chuti Baileys, pro něž se tak stane skvělým zakončením jahodové sezóny,“ říká Ondřej Balvín, manažer značky Baileys. 

Limitka bude dostupná pouze v obchodech Globus a letos už nikde jinde nabízena nebude. „Když bude výrobek úspěšný, rádi ho na další ,jahodovou sezonu' nabídneme znovu spotřebitelům,“ dodává Ondřej Balvín.

Marketingová podpora novinky byla plánována na sociálních sítích, nakonec se však majitel značky, společnost Diageo, rozhodl k bojkotu reklamy na Facebooku a Instagramu v rámci hnutí Stop Hate For Profit. Kampaň se tudíž neuskuteční.

Kampaň bojkotující Facebook se rozšíří i do Evropy

pondělí 29. června 2020

-stk-