Řečníci konference Brandstorming představí 3. září brandy jako Česká síťovka, Vasky, Sokol nebo pivo Excelent, kterým se podařilo prosadit na trhu. Na konferenci, která se na podzim přesunula z původně plánovaného jarního termínu, se bude mj. mluvit o těchto tématech:
- O repositioningu značky Božkov firmy Stock Plzeň promluví Michal Jakl.
- Příběh bezedné České síťovky představí Karolína Pechová z POAK.
- Jak přistupovat k budování značky na sociálních médiích strategicky a komplexně, ukáže Peter Podolinsky z dotcom.cz.
- Na případovce piva Excelent od Plzeňského Prazdroje bude ukázáno, jak uspět ve vysoce konkurenčním pivním segmentu a jak je důležitý čas zákazníka strávený se značkou.
- V čem tkví úspěch lokální obuvnické značky Vasky, kolem které se točí slova, jako jsou tradice, lokálnost nebo udržitelnost, prozradí Jan Kočenda.
- Advokátka Petra Stupková projde nejčastější legislativní omyly při budování brandu.
- O tom, že i marketing jde dělat ekologicky a udržitelně, přesvědčí Michaela Thomas z designového studia Butterflies & Hurricanes.
- Jak pracovat s podvědomím a spojovat se svojí značkou správné emoce a jedinečné asociace, ukáže Vojtěch Prokeš, ředitel výzkumu v Behavio Labs.
- O úspěšných realizacích českých výrobců promluví Hana Toclová z CzechTrade, agentury pro podporu exportu.
Podrobný program konference Brandstorming najdete na stránkách organizátora Tuesday Business Network, kde je možné se i zaregistrovat.
-mav-