![Obchod v Praze má být největší ve střední a východní Evropě, zdroj: Levi´s](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/13481/levis_store_praha_boysplaynice_1.jpg)
Obchod v Praze má být největší ve střední a východní Evropě, zdroj: Levi´s
Značka oblečení Levi’s otevírá nový tzv. zážitkový obchod v centru Prahy, v ulici Na Příkopě, údajně největší ve střední a východní Evropě. Na ploše 660 m2 představí širokou nabídku kultovních produktů, jak oblečení, tak doplňků, a také prémiovou kolekci Levi’s® Made & Crafted®. Zároveň jako jediná prodejna v České republice nabídne kolekci Levi’s® Vintage, jež věrně zachycuje ducha a dědictví amerických pracovních oděvů a reprodukuje střihy, materiály a detaily archivních modelů.
„Je nám ctí otevřít největší obchod Levi’s® ve střední a východní Evropě právě v Praze. Prostřednictvím inovativní prodejny chceme zvýšit naše renomé v hlavním městě a posílit vztahy s místní kreativní scénou,” říká Jeremy Leaf, viceprezident Levi’s East Europe.
![Značka si výrazně pohrála i s interiérem prodejny, zdroj: Levis´s](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/13483/levis_store_praha_boysplaynice_3.jpg)
Značka si výrazně pohrála i s interiérem prodejny, zdroj: Levis´s
![Ve speciálním Levi’s Print Baru si mohou zákazníci navrhnout vlastní oblečení, zdroj: Levi´s](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/13482/levis_store_praha_boysplaynice_2.jpg)
Ve speciálním Levi’s Print Baru si mohou zákazníci navrhnout vlastní oblečení, zdroj: Levi´s
Centrálním bodem obchodu je Levi’s Tailor Shop s kreativními krejčími, kteří zákazníkům na přání upraví nebo opraví jejich oblíbené starší či nové kousky Levi’s. Prodejna nabídne i exkluzivně látky „Indigo Tie Dye“ vyrobené ve spolupráci s renomovaným návrhářským studiem Blue Print Amsterdam. Kromě toho je zde i bar, kde si zákazníci mohou během pár minut navrhnou a vytisknout vlastní personalizovaná trička a mikiny.
Interiér prodejny vznikl ve spolupráci s Blue Print Amsterdam. Pracuje s lokálními českými motivy včetně státní vlajky. Český umělec Pasta Oner pak vytvořil přímo pro nový obchod rozsáhlou fresku, která propojuje jeho individuální styl a reklamní vizuály z archivu Levi’s s kultovními českými tématy jako Václav Havel, panorama Prahy či retro Škoda 100. Pasta Oner navrhl také potisky triček exkluzivně pro Levi’s Print Bar.
![Umělec Pasta Oner před svým dílem, vytvořeným přímo ro interiér prodejny, zdroj: Levis´s](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/13484/levis_store_praha_pasta_oner.jpg)
Umělec Pasta Oner před svým dílem, vytvořeným přímo ro interiér prodejny, zdroj: Levis´s
Na LED obrazovkách si zákazníci mohou prohlédnout kultovní portfolio střihů značky a mezi zkušebními kabinkami v prvním patře je jedna speciální. Je určená pro milovníky sociálních sítí, má velikost 7 m² a styl měnící se podle klíčových témat každé sezóny. V České republice má značka nyní devět obchodů (včetně nového Na Příkopě 6), z toho sedm v Praze (například Palladium, Westfield Chodov nebo Nový Smíchov).
-zue-