Levi’s otevírá v centru Prahy zážitkový obchod

čtvrtek, 23. července 2020, 07:25 Aktuality, Retail MediaGuru

Značka Levi’s otevírá v Praze zážitkový obchod. Nabízí i bar, kde si zákazníci mohou navrhnout vlastní trička a mikiny.

Obchod v Praze má být největší ve střední a východní Evropě, zdroj: Levi´s

Obchod v Praze má být největší ve střední a východní Evropě, zdroj: Levi´s

Značka oblečení Levi’s otevírá nový tzv. zážitkový obchod v centru Prahy, v ulici Na Příkopě, údajně největší ve střední a východní Evropě. Na ploše 660 m2 představí širokou nabídku kultovních produktů, jak oblečení, tak doplňků, a také prémiovou kolekci Levi’s® Made & Crafted®. Zároveň jako jediná prodejna v České republice nabídne kolekci Levi’s® Vintage, jež věrně zachycuje ducha a dědictví amerických pracovních oděvů a reprodukuje střihy, materiály a detaily archivních modelů.
   
„Je nám ctí otevřít největší obchod Levi’s® ve střední a východní Evropě právě v Praze. Prostřednictvím inovativní prodejny chceme zvýšit naše renomé v hlavním městě a posílit vztahy s místní kreativní scénou,” říká Jeremy Leaf, viceprezident Levi’s East Europe.

Značka si výrazně pohrála i s interiérem prodejny, zdroj: Levis´s

Značka si výrazně pohrála i s interiérem prodejny, zdroj: Levis´s

Ve speciálním Levi’s Print Baru si mohou zákazníci navrhnout vlastní oblečení, zdroj: Levi´s

Ve speciálním Levi’s Print Baru si mohou zákazníci navrhnout vlastní oblečení, zdroj: Levi´s

Centrálním bodem obchodu je Levi’s Tailor Shop s kreativními krejčími, kteří zákazníkům na přání upraví nebo opraví jejich oblíbené starší či nové kousky Levi’s. Prodejna nabídne i exkluzivně látky „Indigo Tie Dye“ vyrobené ve spolupráci s renomovaným návrhářským studiem Blue Print Amsterdam. Kromě toho je zde i bar, kde si zákazníci mohou během pár minut navrhnou a vytisknout vlastní personalizovaná trička a mikiny.
   
Interiér prodejny vznikl ve spolupráci s Blue Print Amsterdam. Pracuje s lokálními českými motivy včetně státní vlajky. Český umělec Pasta Oner pak vytvořil přímo pro nový obchod rozsáhlou fresku, která propojuje jeho individuální styl a reklamní vizuály z archivu Levi’s s kultovními českými tématy jako Václav Havel, panorama Prahy či retro Škoda 100. Pasta Oner navrhl také potisky triček exkluzivně pro Levi’s Print Bar.

Umělec Pasta Oner před svým dílem, vytvořeným přímo ro interiér prodejny, zdroj: Levis´s

Umělec Pasta Oner před svým dílem, vytvořeným přímo ro interiér prodejny, zdroj: Levis´s

Na LED obrazovkách si zákazníci mohou prohlédnout kultovní portfolio střihů značky a mezi zkušebními kabinkami v prvním patře je jedna speciální. Je určená pro milovníky sociálních sítí, má velikost 7 m² a styl měnící se podle klíčových témat každé sezóny. V České republice má značka nyní devět obchodů (včetně nového Na Příkopě 6), z toho sedm v Praze (například Palladium, Westfield Chodov nebo Nový Smíchov).

-zue-