![Zdroj: Výstaviště Praha](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/13472/prezentace_na-vystavisti_8.jpg)
Zdroj: Výstaviště Praha
Výstaviště Praha prochází v současné chvíli rozsáhlou rekonstrukcí. Odtěženy byly různé betonové pozůstatky starých staveb, revitalizací prošly trávníky, nové podoby se dostalo cestám. Přibyla dětská lanová stezka, fitness či parkour. Nyní jsou na řadě i budovy, včetně té bývalé restaurace Bohemia. Novou podobu areálu doprovodí i nová vizuální identita, jež se promítne do navigačního a informačního systému i celkové komunikace.
Nová identita pracuje s nápisem „Na Výstavišti“, přičemž hlavní myšlenkou je z obecného označení prostoru vytvořit místní název s cílem vytvořit z Výstaviště synonymum místa, kde se vždy něco děje. Jejími autory jsou designéři Tereza Hejmová, Štěpán Malovec a Martin Odehnal.
![Trička a tašky s novou vizuální identitou, zdroj: Výstaviště Praha](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/13470/prezentace_na-vystavisti_5.jpg)
Trička a tašky s novou vizuální identitou, zdroj: Výstaviště Praha
![Ukázka možné reklamy s novou vizuální identitou, zdroj: Výstaviště Praha](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/13471/prezentace_na-vystavisti_6.jpg)
Ukázka možné reklamy s novou vizuální identitou, zdroj: Výstaviště Praha
![Vizitky či hlavičkový papír s novou vizuální identitou, zdroj: Výstaviště Praha](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/13469/prezentace_na-vystavisti_2.jpg)
Vizitky či hlavičkový papír s novou vizuální identitou, zdroj: Výstaviště Praha
Vítězný koncept vzešel ze soutěže, pořádané na začátku letošního roku, na novou vizuální identitu ve spolupráci s agenturou Czechdesign.
Přeměna všech materiálů, navigačního a informačního systému, plakátů, reklamních předmětů a mnoha dalšího bude probíhat po celý rok 2020.
-stk-